waarom? daarom..

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 676$
  • Startdatum Startdatum
Ik kreeg op Fox en CNN te horen dat er "speculatie" was om ook de laptops te verbieden in de "carry-on"

Yeah right. Ligt denk de halve wereld plat als men de laptop niet meer mee mag nemen. Wie stopt dat ding nou in je "checked" baggage.
 
Iz zei:
Hoe groot zou de kans zijn dat deze hele gebeurtenis in scene is gezet? 0%? 5%? 10%? 50%?
Dat lijkt me niet, tenzij binnenkort bekend zou worden dat het Iranezen of Hezbolla's waren, dat zou te toevallig zijn...
 
Flying Dutchman zei:
waarom? daarom..

OK: Waarom?
Antwoord: Bush

Die eikelbijter heeft in de afgelopen 5 & 1/2 jaar meer naar de klote geholpen in de buitenlandse politiek dan wie dan ook!!!

En daarom is dit nu. Was het anders ook gebeurd? Ja, maar dan was het waarschijnlijk bij een incident gebleven.

Ik kan niet wachten tot 2008,..........iig geen Bush meer.

Sorry FD, maar van mij mag die Bush.................
 
Iz zei:
Hoe groot zou de kans zijn dat deze hele gebeurtenis in scene is gezet? 0%? 5%? 10%? 50%?

50%

Ik twijfel er ook aan ja.......
Bush en Blair willen hun imago weer even opgepoetst hebben:traantjes

Mag je in de overvolle vertrekhal(len) nog wel met een flesje Spa-water of gel lopen ?:rolleyes:
 
Yeah right. Ligt denk de halve wereld plat als men de laptop niet meer mee mag nemen. Wie stopt dat ding nou in je "checked" baggage.

[secret message]

nou als je een nieuwe wil gewoon in je baggage stoppen, na 10x gooien met je koffer is hij wel kapot en kan je van de maatschappij of reisverzekering wel een nieuwe claimen. :D

[/secret message]
 
touch and go zei:
OK: Waarom?
Antwoord: Bush

Die eikelbijter heeft in de afgelopen 5 & 1/2 jaar meer naar de klote geholpen in de buitenlandse politiek dan wie dan ook!!!

En daarom is dit nu. Was het anders ook gebeurd? Ja, maar dan was het waarschijnlijk bij een incident gebleven.

Ik kan niet wachten tot 2008,..........iig geen Bush meer.

Sorry FD, maar van mij mag die Bush.................

Ach Jeb Bush staat zich al warm te draaien hoor ....
(Diebolt 'fixt' deuitslag wel in de zgn 'swingstates' ..)
 
Viper, da's jammer, want in bijna elke verzekering stat dat je laptop niet verzekerd is als hij in de checked-bagage zit.
 
Kijkende naar de approval rating van de huidige Mister B, denk ik dat veel mensen in de "red states" hun lesje nu ook wel hebben geleerd. En het overlijden van familieleden, vrienden en kennissen in Irak en Afghanistan iedere dag hakt er goed in. Heel schrijnend voorbeeld vind ik dat moedertje in één van de Michael Moore films die aan het begin van de film trots vertelt hoe haar jongste zoon naar Iraq is gegaan om te vechten, ze altijd de vlag uit heeft hangen en op een army recruitment bureau werkt. En als later haar zoon is omgekomen, ze zich realiseert hoe fout het allemaal is en ze naar als gebroken mens naar Washington gaat, alles terugnemend wat ze eerst vond.

Het stemvolk in de US is nooit méér voor Bush geweest dan ongeveer 50-50, beide keren. En nu hij eindelijk z'n foreign policy volledig heeft omgegooid halverwege de tweede termijn, is hij ook dat daadkrachtige wat veel mensen zo mooi vonden, kwijt. Condi Rice maakt de dienst uit als het aankomt op foreign policy.

Dus mijn voorspelling: Geen Bush meer in het volgende Witte Huis. Mits de Democraten een sterke candidaat naar voren kunnen schuiven. Dat was de vorige keer niet zo (Kerry) en die keer daarvoor is Gore monddood gemaakt door z'n consultants die 'm alleen lieten zeggen wat volgens duizenden opiniepelilingen goed zou vallen, waardoor hij als een saaie, houterige vent overkwam. (uit Time: How Consultants are messing up Washington)
Zie hem binnenkort in zijn filmproject "An Inconvenient Truth" waarin je hem vol passie over zijn onderwerp ziet praten, namelijk het wereldwijde milieu en wat we ermee doen (precies wat de USA nodig had). Dat zou niet hebben aangeslagen volgens de consultants, terwijl hij juist afgerekend was op z'n gebrek aan charisma, niet z'n onderwerpen, maar hij dat charisma juist wel heeft.
Nu zal waarschijnlijk Hillary Clinton naar voren worden geschoven voor de Democraten. Bijzonder intelligent maar ook keihard (laat de slippertjes van Billy niet in de weg staan van een stevige carrière) en toch likeable. Wellicht de eerste vrouwelijke president van de USA en ik denk: It might be just what the doctor ordered.
 
Terug
Bovenaan