waar vind ik sim met oude klokkies?

Jax

New member
ik wil graag een paar uurtjes simmen op een jet of turboprop sim met "ouderwetse" klokkies.

weet iemand een of enkele goede adresjes in Nederland? als het effe kan niet te duur :D ?

thanx
gr

J
 
Volgens mij staat er in Maastricht nog een F27. De F27 is eigenlijk de directe opvolger van de DC3, dus die moet wel aan je eisen voldoen.
Er zijn niet zo idioot veel operators meer, dus zou het met de drukte ook wel eens kunnen meevallen, zodat de prijs niet al te veel onder druk staat.

Erik.
 
Er zijn op dit moment maar 2 F27 simulators op de gehele wereld. Een in Amerika en een in Beek. Alle landen die anti Amerika georienteerd zijn komen allemaal naar Beek toe. Dat ding is nog regelmatig in gebruik.
 
Jo

is niet in Nl, maar in Gatwick(Uk) hebben ze een 747 classic en ik geloof ook een 727
 
ocho gardena zei:
Er zijn op dit moment maar 2 F27 simulators op de gehele wereld. Een in Amerika en een in Beek. Alle landen die anti Amerika georienteerd zijn komen allemaal naar Beek toe. Dat ding is nog regelmatig in gebruik.

Dat wou ik zeggen... Als ik weer aan de beurt ben en daar rond loop, zijn er altijd wel (exotisch gekleurde) mensen mee bezig...
 
Er staat geloof ik ook nog een F-27 sim in Memphis.
Is die Dash 8 sim in de garage daar in Hoofddorp of omgeving niet een klokken geval?
Als je een zoektocht onderneemt op dit board kom je hem wel tegen
 
Jax,

Zou als ik jou was 's bij IST in Alphen a/d Rijn kijken of dat niet wat voor je is. Is niet een bepaald type toestel, maar is wel klokken en goed te betalen.

Hp
 
Terug
Bovenaan