waar te kopen een gelamineerde VFR NL vliegkaart

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RPB
  • Startdatum Startdatum

RPB

New member
allen,

vraagje, ik ben op zoek naar een adresje in omg EHAM waar ik een gelamineerde VFR kaart van NL kan bestellen / kopen ?

iemand een idee?

alvast dank,

RPB
 
Pilotshop Lelystad. Heb hem ook geprobeerd, vind zelf de normale kaart het fijnst. Gewoon lekker met je normale potlood/pen/stift kliederen. Gelamineerd vouwt ook lastig.
 
Pilotshop Lelystad. Heb hem ook geprobeerd, vind zelf de normale kaart het fijnst. Gewoon lekker met je normale potlood/pen/stift kliederen. Gelamineerd vouwt ook lastig.
Smaken verschillen! ;)
Geef mij gelamineerd!
Besteld bij Transair UK
En About laminated; je kunt wel je permanent fine liner lekker eraf halen met mevrouw haar nagellak remover!
Geef mij maar lekker gelamineerd. Ik krijg nette scherpe vouwen, jaar op jaar!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
thanks voor de reply, ik heb hem bij Transair UK besteld.... zelf plakken, ik heb een poging ondernomen :) laten we het daar maar bij houden
Thanks, Groet RPB
 
Wat moet je sowieso met een gelamineerde kaart? Je moet er toch lijntjes op kunnen trekken en alles. Ik kalk er altijd van alles op, na een jaar komt er toch weer een nieuwe.
 
Wat moet je sowieso met een gelamineerde kaart? Je moet er toch lijntjes op kunnen trekken en alles. Ik kalk er altijd van alles op, na een jaar komt er toch weer een nieuwe.

Voor een cross country trek ik ouderwets lijnen en een deviatie lijn voor koersen en VRPs omcirkel ik.
Ook de tijd checks houdt ik er op bij. Heb permanent fine liners die ik na de vlucht er weer netjes kan afwassen met nagellak remover.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
De hobby shop heeft meestal geen gelamineerd. Heb het gevraagd maar dat kon niet. Ze zijn heel goed voor aanverwante zaken, maar voor de echte vliegsport of professionele vliegers ga dan naar pilotshop in Lelystad of andere gerenommeerde internationale pilotshop (ie. Sportys, Transair, AFE, pooleys). Als je naar de hobbyshop gaat let dan goed op want sommige van hun kaarten zijn out-of-date.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan