Vrouwlief in nederland...en jij?

Destinyhunter

New member
Met de KLS zit je ±een half jaar in Amerika, met de NLS in Portugal voor 8 maanden.
Nou vroeg ik mij af hoe jullie daarmee omgaan als je een vriendin/vrouw/vriend/man thuis hebben zitten...

Laat je die overvliegen voor een paar dagen, voor een week of vakantie ofzo? En heb je dan veel tijd samen, en is er daar het geld dan wel voor?
Doe je dit 1x in heel die tijd, of vaker...

En heb je een antwoord hierop? Hoelang bestaat die relatie dan al?

Ikzelf heb momenteel ruim 2,5e jaar, voor sommige de wereld, voor andere het begin!
Voor mij is het lang, maar ik wil zeker langer, maar vraag me toch af hoe iedereen daar mee omgaat tijdens deze tijd!
 
Tja... klinkt simpel, maar het is "maar" een half jaartje. Gewoon even doorzetten. Overvliegen? Is leuk en als de tijd ervoor is kun je het doen, maar persoonlijk zou ik de kosten uitsparen. De rest van je opleiding is nog lang genoeg.

* Beer zocht een "surrogaat-vriendin" in Amerika. :biertje:
 
Dat half jaar is niets als je een baan in het buitenland krijgt en vrouw lief heeft een carriere/studie in NL. Ik heb 2 jaar lang mijn vriendin hooguit 6 dagen in de maand gezien. Het is zwaar...
 
Linkje

Nog ff iets beter zoeken ;)

Tja, vrouw/vrindienlief in NL..jij in US/Portugal..blijft lastig, maar je weet dan ook wel waar je het voor doet. Ikzelf heb er goed met mijn vriendin over gesproken en ze vindt het niet fijn, maar support mij 300% in het verwezelijk van mijn droom.

Ik denk trouwens dat die 6-8maand nog geeneens het grootste probleem is, wat als je in het buitenland een baan vindt? Emigreert ze dan mee? Wilt zij daar dan wel iets beginnen? en wat dacht je als jij alweer vrij snel naar een ander land verkast vanwege een betere baan? Zo kan zij nooit een fatsoenlijke carriere opbouwen.

Die 6-8 maand zijn dus nog geeneens het lastigt. Hoe je hier mee om moet gaan, kan ik nu nog niet zeggen. Maar het is verstandig om er eens een goed gesprek erover te voeren met je partner, zodat zei ook weet hoe alles in elkaar zit.
 
Mijn vriendin zal 18 maand mogen wachten ;)

Gelukkig zijn er in de huidige tijd pc's waar je mee kan bellen, msn'en, mailen, foto's sharen, ...

En je kan ze natuurlijk een weekje laten overkomen tijdens je opleiding. De mijne zal om de 3-4 maand langskomen.
Allemaal een kwestie van voorbereiding en organisatie (en een sterke relatie natuurlijk ;) )

Succes
 
Tja wat ik ook ga doen, ze steunt me ook volledig dus dat scheelt ;)
En over hoe we het daarna doen mocht alles lukken...dat is nog de vraag, maar ik ga ervanuit dat alles wel losloopt!

Thx voor de link trouwens, geweldig om na te lezen en een beetje die sfeer te proeven...
 
Toch zullen er prioriteiten gesteld worden, ikzelf vind mijn eigen carriere belangrijker, en dan zul je moeten kijken of daar nou een vriendin/vrouw bij past of niet?
Tenzij je al heel lang een vriendin hebt, dan gaat het uiteraard anders!
 
Dat half jaar is niets als je een baan in het buitenland krijgt en vrouw lief heeft een carriere/studie in NL. Ik heb 2 jaar lang mijn vriendin hooguit 6 dagen in de maand gezien. Het is zwaar...

Klinkt als een ideale situatie! :biertje:
 
je vriendin zal echt wel wachten. ik heb zelf mijn vriend achtergelaten. ging ook moeilijk, maar ja, even doorzetten.

stort je nou maar volledig in je opleiding:biertje: , daarna is er alle tijd,

suc6
 
stort je nou maar volledig in je opleiding:biertje: suc6

Ja dat zal ik ook zeker doen, maar eerst in de opleiding komen :( (dit topic staat in dit forum, omdat ik reacties wil van mensen die me uit eigen ervaring (huidig; pas geleden of nabije toekomst) kunnen vertellen wat zij voor optiek hierop hebben ;) )

@incocknito
je vrouwtje een half jaartje alleen? ach let ik toch even op haar
Daar hou ik je aan! haha
 
Laatst bewerkt:
Moet IK dan iedereen op RTO's legendarische one-liner wijzen?
Hij staat ook in het "quote of the month " topic..

(En de Wisselbeker voor "Neerlandsch Geestighste Uitspraack op Eenen Websight "gaat naar:....)
 
Terug
Bovenaan