windshear
New member
Op 9 september is er een kist van Trans van Amsterdam via Chios naar Thessaloniki gevlogen.
Tijdens de nadering op laatstgenoemde bleef een echte ILS ? decent uit (daling werd ingezet maar bleef te vlak en op short final te hoog) en werd de GA ingezet. Bij uitvoering van de missed (left turn out) was vanuit de kist te zien dat er op de threshold nog een kist (type airbus/boeing) stond. Via de PA werd omgeroepen dat het om een communicatiefoutje ging waardoor de GA moest worden ingezet.
Is er wellicht wat meer info beschikbaar omtrent deze 'communicatiestoring'.
(En wat was eigenlijk de autobrake setting op Chios?)
Cheers
WS
Tijdens de nadering op laatstgenoemde bleef een echte ILS ? decent uit (daling werd ingezet maar bleef te vlak en op short final te hoog) en werd de GA ingezet. Bij uitvoering van de missed (left turn out) was vanuit de kist te zien dat er op de threshold nog een kist (type airbus/boeing) stond. Via de PA werd omgeroepen dat het om een communicatiefoutje ging waardoor de GA moest worden ingezet.
Is er wellicht wat meer info beschikbaar omtrent deze 'communicatiestoring'.
(En wat was eigenlijk de autobrake setting op Chios?)
Cheers
WS
Laatst bewerkt: