Vloot DFA te koop?

Ik zou me voor kunnen stellen dat DFA van alle 100LL kisten af wil. Maar ik zie ook 1 Diamond te koop staan.

Volgens mij staan de DFA/DFB/DFD (nog) niet te koop.

Ik ken de feiten/omstandigheden niet maar sluit me bij Viper 1983 aan dat dit doorgaans geen goed teken is.

Weet iemand of de sims en/of door mij genoemde kisten ook te koop staan?
 
Ik zou me voor kunnen stellen dat DFA van alle 100LL kisten af wil. Maar ik zie ook 1 Diamond te koop staan.

Volgens mij staan de DFA/DFB/DFD (nog) niet te koop.

Ik ken de feiten/omstandigheden niet maar sluit me bij Viper 1983 aan dat dit doorgaans geen goed teken is.

Weet iemand of de sims en/of door mij genoemde kisten ook te koop staan?

Er staan alleen 4 TB-10 te koop en de goeie ouwe Piper. Dit lijkt meer op vlootvernieuwing, met name omdat de DA-42's dus niet te koop staan, althans niet via deze website.
 
Vlootvernieuwing? :1855: Die Pa-28's zijn ouder dan de TB-10's die ze hebben. De TB-10's zijn uit 1993 en die Pipers stammen uit de tachtiger jaren.

En wat ik dan niet snap, waarom kistjes inhuren als je ze zelf hebt en dan je eigen toestellen verkopen en blijven huren? Die TB's zijn toch al wat jaartjes in dienst bij de DFA, dus die zullen redelijk afgeschreven zijn dus je betaald voornamelijk de vaste kosten en gebruikskosten, terwijl je bij huur ook nog eens een toeslag betaald, want S&T wil er natuurlijk ook een beetje beter van worden. Per saldo zal het meer kosten voor relatief oudere machines.

Lijkt me raar dat die sim niet gecertificeerd zou zijn. Sim industries is toch niet de eerste de beste. http://www.sim-industries.com/. Kreeg PMtje (waarvoor dank :biertje:) van iemand die ter info aangaf dat deze naar TFC in Essen is verkocht. Als dat zo is, lijkt het mij er meer op dat de DFA drastisch aan het reorganiseren is dan aan het vernieuwen. Maar misschien zie ik het verkeerd?
 
Terug
Bovenaan