VLM intervieuws

Mischien een open deur maar kijk eerst eens in de kennisbank en het VLM forum. Zo lijkt het alsof je geen enkele moeite hebt gedaan om ook maar iets zelf te zoeken...
 
Dag Camiel , Pas zijn er f/o's aangenomen en getraind , ik denk niet dat er meer volgen dit jaar , maar wie weet wat de VLM in petto heeft aan uitbreiding of mensen die weggaan omdat zij zich vroeger willen melden..:snore: mij niet gezien

garoeten
 
Je hebt gelijk RTO. Wat een houding. Hoop niet dat die kerel ooit mijn collega wordt.
 
Mis ik hier iets? camiel stelt gewoon een vraag en mag gewoon antwoord verwachten zonder hem gelijk onder het tapijt te schoffelen.Op basis van een zin is hij gelijk een nietsnut, die bij jullie gelijk geen kans krijgt?...mmm ben blij dat jullie niet in de aannamecommisie zit.

garoeten
 
dank je wel incocknito. Ik dacht toen ik mij hier een tijd aan heb gemeld, deze site de opzet had, om ervaringen te plaatsen, wetenswaardigheden tips, trucs te melden (mensen te helpen) etc. De laatste tijd lees ik meer en meer berichten die alleen als doel hebben om mensen af te zeiken. Mensen die het als een sport zien om zich in discussie's te mengen zonder enige meerwaarde te brengen. Ik stel een gewone vraag en begrijp echt wel dat ik in een rubriek kan kijken waarover ik een vraag heb, waarom zijn er dan toch mensen die zich boven andere mensen menen te moet stellen? ik begrijp het niet. Als er mensen zijn zoals incocknito die normaal kunnen reageren op een vraag dan hoor ik het graag. Mensen die elkaar afzeiken hoor ik al genoeg in de luchtvaart,ik kom op deze site voor mn plezier.
 
Ik plaats een normale post zonder enige ondertoon van wat voor een soort dan ook. Ik interpeteer jouw reactie eerder afzeikerig.

Er komen hier genoeg mensen die geen enkele moeite doen en ergens iets neer kwakken. Ik attenteerde je puur op de Kennisbank en het VLM forum en het feit dat je niet in het VLM forum poste deed mij vermoeden dat je mischien ook niet in de kennisbank had gekeken.

Dat je meent dat ik me boven jouw moet verheffen zegt meer over jou dan over mij. Het spijt me daarom dan ook dat ik je op de kennisbank attendeerde en ik zal het noooooooooooit meer doen :rolleyes:
 
Er worden op termijn wel degelijk mensen aangenomen. F/O's voor NL.

Volgende maand beginnen weer een groepje van zes (give or take) mensen voor de UK markt, daarna weer een stuk of wat voor RTM en/of AMS (AMS is nu sinds kort een officieel station voor VLM) Ook wordt er aardig ge-upgrade dus dat zorgt weer voor doorstroming.

En voor diegene die uitgenodigd zijn/worden, veel succes.
 
Het is soms inderdaad heel erg vroeg incocknito...:rolleyes:
Een unreduced TO "for linetraining purposes" met een halfvolle kist maakt dan wel weer een hoop goed hoor!
Heb toch zeker geen spijt van mijn careermove!
Back to topic, ik vlieg inmiddels zelf niet meer voor VLM, maar is de info van de VLM kennisbank wel correct?
Vlak voordat ik wegging vertelde Dechaene me persoonlijk dat nieuwe FO's wel degelijk moeten schuiven voor hun TR, inderdaad 25.000 knopen.
MAAARRRRRRR, die zou je dan in 36 maandelijkse termijnen verspreid over drie jaar weer terug krijgen. PLUS hetzelfde salaris wat de gevestigde orde FO's die niet voor hun TR betaald hebben ook krijgen, dus geen slinkse praktijken!
Nog steeds een schappelijke deal dus. Dit systeem was in het leven geroepen nadat een aantal UK based FO's zich niet aan hun bond verplichtingen hebben gehouden bij een vroegtijdig vertrek bij VLM.
Wie weet hoe het zit??
 
hey seppe , hoe gaat ie in het groen? IK BEN NIET JALOERS ( oh ja toch wel.. haha) als je in de buurt bent...

garoeten
 
Cocknito je bent helemaal goed ingelicht, ben blij bij deze leuke gezellige club aan de slag te kunnen gaan. Kon ook niet anders met de goede hulp van kebab. was weer leuk je gesproken te hebben kebab.:biertje: er weer snel een!!
 
Ja, maar dan wel ééntje.
glas.jpg
 
Terug
Bovenaan