Vliegveldje in Hamburg

Bush Pilot

New member
Half september wil naar Hamburg vliegen. Weet iemand een leuk veldje voor General aviation om te landen in of nabij Hamburg?

En wat is een leuk veld om tussendoor een stop te maken? Ik vertrek vanaf Lelystad.

Ik hoor graag jullie suggesties!
 
Of het een leuk veld is weet ik niet. Uetersen Heist is een groen veldje, 20- 25 km noordwestelijk van Hamburg, half uurtje rijden naar het centrum.
 
Even de VFR kaart er bij gepakt... Zat opties te vinden..

Als tussenstop zou ik Leer Papenburg aan kunnen raden. Erg relaxed veld en ook erg rustig door de week.

In de buurt van Hamburg, sorry, dat ga ik niet uitschrijven. Als je Pirep's wilt kijk je maar even op http://www.eddh.de
- EDHI Hamburg Finkernwerder (Echt onder de zuidwestelijke rook van Hamburg, midden inde CTR van EDDH.
- EDHE Uetersen/Heist (Pal west van Hamburg) [Grasbaan]
- EDHO Ahrenlohe (Net ten noord oosten van EDHE)
 
EDHI Hamburg Finkernwerder mag je helaas niet landen... (tenzij je een uitnodiging van Airbus hebt of een noodlanding moet maken natuurlijk)
 
:niet_bli: Ik dacht al... EDHI. Klinkt bekend, maar waarom ook alweer.... :niet_bli:

Nu ja, EDHE en EDHO liggen ook onder de rook van Hamburg, tenminste als de wind een klein beetje draait. Daar moet je ook makkelijk zat in Hamburg kunnen komen.:biertje:
 
Als je tijd hebt: in Leer zit het beste steakhouse van Europa: Steakhouse Jadera. Neem de "Jadera-Spiess".

In mijn pre-vliegtijdperk regelmatig 2.5 uur gereden vanuit Utrecht om er een hapje te nemen.
 
Terug
Bovenaan