Vliegclubs

airco

New member
Wie kan mij op het juiste spoor zeten naar een lijstje van alle vliegclubs in Nederland? (en België misschien ook wel)

Ik vraag dit ivm een te organiseren fly-in.
Hopelijk kan iemand mij even helpen?
-
 
Aan de Belgische lijst kun je zeker al toevoegen de clubs van Kiewit (Aero Kiewit of zoiets) en Limburgse Vleugels op Zwartberg.

Ik denk niet dat er ergens een volledig overzicht bestaat.
 
Wie kan mij op het juiste spoor zeten naar een lijstje van alle vliegclubs in Nederland? (en België misschien ook wel)

Ik denk niet dat er zo'n lijst bestaat. Je kunt in de AIP (www.ais-netherlands.nl) wel een lijst van vliegvelden vinden en op de sites van die vliegvelden kom je denk ik een heel eind. Maar het is effe wat werk.
 
THX guys!
Hier kom ik al een heel eind verder mee.

Enne, voor jullie: Wordt een fly-in op EHKD op 7 juni 2014.
Best uniek, want militair, dus voor wie zin heeft? info aanvragen op:
aeroclub.eventsAPESTAARTJEkpnmail.nl
-
 
Misschien wil je ook de diverse federaties en andere overkoepelingen aanschrijven? Er is een Belgische ULM-federatie* en een liga van Vlaamse sportvliegclubs en een liga van Vlaamse zweefvliegclubs...

*als de militaire gastvrijheid ook geldt voor ULM's ..?
 
Stuur misschien ook over de grens wat berichtjes! misschien haal je nog wat leuke bijzondere kisten binnen :-) ....tijd voor even een beetje sluik reclame voor mijn vliegclub: http://www.eaglescott-airfield.com vanaf Amsterdam gaat er dagelijks een vlucht naar Exeter (uurtje vliegen met een Dash8) en dan een uurtje cross country met een huurbakkie! neem een tentje mee de eigenaar van het veld heeft camping licentie! leuke vakantie dus, plus super leuk gebied om in te vliegen! er zijn chipmunk, tigermotje, citabria, Eurostar en nog wat ander grappig werk
 
-
Voor de meelezers hier, kan ik zeggen dat defensie groen licht heeft gegeven voor de FLY-IN op EHKD. :)
Zie de POSTER voor alle details.

We ontvangen je graag op 7 juni 2014 !

[EDIT] Ik open maar even een nieuw topic hiervoor. Excuses voor het ongemak. Deze titel dekt niet helemaal meer de lading.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan