Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FD
In de tijd dat ik mn PPL cursus deed in San Diego, Heb ik daar een CFI ontmoet die in China les heeft gegeven bij een FTO. Deze was het na 3 maande zat en is terug gekeerd naar de VS omdat de omstandigheden in de VS beter waren!?!...Zet je toch wel aan het denk of niet...
De echte ins en outs zijn mij niet bijgebleven, maar FD, om nu dus te zeggen dat het ideaal(avontuur) is om in china te vliegen, waar (van horen en zeggen)80% amper vloeiend engels spreekt over de radio???...
Heb dus geen ervaring in china dus misschien was dit wel een eenmalig incident en zijn de tijden gekeerd.
cheers
Ik heb in de VS voor een middelgrote vliegschool gewerkt. Bij de mensen die ik heb aangenomen, heeft leeftijd weinig te maken gehad. Meerdere CFI's van rond de 19/20 gehad. Is allemaal prima gegaan. Bij een in het begin getwijfeld, vanwege zijn zeer jonge uiterlijk en voorkomen. (deze is uiteindelijk wel aangenomen, en alles is prima verlopen.) Als jij je dingetjes kent en doet zoals ze horen, en een volwassen serieuze indruk kan maken wanneer nodig, denk ik niet dat er enig probleem is met een instructeur van 19.Lijkt me best leuk om CFI te zijn, maar ik vraag me af: hoe gaan ze om met jongens en meisjes van 19? Eerlijk gezegd denk ik niet dat er iemand op me zou zitten te wachten of zie ik dat heel fout?
Naud -
Zeker leuk, maar wat is je eindgoal ? de markt is goed nu en elk jaar dat jij in een brommer om het circuit zit te draaien, ben je mooi senioriteit aan het wegpissen bij een maatschappij.
Voor de rest maakt je leeftijd niet zoveel uit, gaat erom hoe je over komt in persoon. Heb ik met jou te makken met jonge professional ? of een breezah mannetje?
Met Breezers (bah, ga bij wijze nog liever naar een schoonmoeder die ik niet heb)