Video PPL in the USA

Erg mooi !
Dacht eerst oeff, 21 min. Maar heb hem helemaal afgekeken en me geen seconde verveeld. Hoop dat we in de toekomst meer filmpjes van je te zien krijgen.
Happy landings !
 
Erg mooi !
Dacht eerst oeff, 21 min. Maar heb hem helemaal afgekeken en me geen seconde verveeld. Hoop dat we in de toekomst meer filmpjes van je te zien krijgen.
Happy landings !


Thanks!
Ja het is even een zit, maar hoor van meer mensen dat het gelukkig niet verveeld ;-)

Ik ga zeker de camera vaker meenemen aan boord.


Blijft alleen erg 'weird' hoe die prop in beeld komt bij al die digitale opnames.

Ja dat komt door de zogenaamde rollende sluiter. De sluiter bij een fotocamera gaat in een keer omhoog en neer, bij een videocamera is dit meestal een digitale sluiter. De sensor leest dan het plaatje van boven naar beneden ipv in een keer.
 
Damn... Buma/Stemra-muziek in de achtergrond, dus in Duitsland bij YT geblockt...

Afwachten tot ik weer een keer in een eerste-wereld land aankom waar YT vrij te zien is.
 
Inderdaad een hele leuke Video Auke! De muziek draagt hier zeker ook aan bij.

Ik kijk uit naar het volgende filmpje! :biertje:

Oh ja, nog wel even een tip voor de volgende opnames. Haal voor vertrek even een doekje over de voorruit... ;)
 
Inderdaad een hele leuke Video Auke! De muziek draagt hier zeker ook aan bij.

Ik kijk uit naar het volgende filmpje! :biertje:

Oh ja, nog wel even een tip voor de volgende opnames. Haal voor vertrek even een doekje over de voorruit... ;)

Thanks!

Ja haha, achteraf was dat beter geweest. Heb het een keer goed schoongemaakt, komt er een joekel van een insect door de prop heen.... weer de boel smerig ;-)
 
De sluiter bij een fotocamera gaat in een keer omhoog en neer, bij een videocamera is dit meestal een digitale sluiter. De sensor leest dan het plaatje van boven naar beneden ipv in een keer.

De oplossing: de NFlightCam+ camera heeft een lens die een deel van het licht intern twee keer terugkaatst, zodat een deel van het licht net even iets later aankomt. Je kijkt dan naar een mengsel van de werkelijkheid en de 'echo' van het licht van iets daarvoor. Werkt perfect. Je ziet die strepen alleen nog als je bijna recht tegen de zon in vliegt.

P.
 
Terug
Bovenaan