Verzekeringen / Loss of License??

GridMora

Member
Elke jaar moet ik weer premies (zoals andere wannabees) betalen voor de verzekeringen...:
- Loss of license
- Ongevallen verzekringen
- enz.

nu ik al enkele jaren klaar ben met de opleiding vroeg ik me af hoeveel jullie voor die verzekeringen betalen... ik betaal elke jaar me rot aan premies niet_bli

Graag jullie meningen en advies hierover...

Ongevallen verzekringen: 380 Euro
Persoonlijke ongevallenverzekringen: 100 Euro
Risico verzekeringen:180 Euro
 
Bekend verhaal voor iedereen denk. Zit een beetje in dezelfde situatie. Ben nu een jaar of drie klaar met alles, maar lening nog niet kwijt. Doordat ik aan het aflossen ben, heb ik wel met de bank geregeld dat ik m'n Loss of License niet meer hoef te betalen. Deze is een vast percentage van het geleende bedrag (rond de € 400 als ik me niet vergis).

Die andere weet ik niet precies of die voor de lening nodig zijn of voor jezelf. Normaal gesproken ben je verzekerd via de verhuurder van 't toestel of het bedrijf waarvoor je vliegt.
 
Premies,

Denk goed na wat je afzegd. Je begon op school met een Loss of Training Expenses(die is duur). Ik kon hem na mijn opleiding omzetten naar een Loss of License(minder duur) let wel dit moest ik zelf aangeven. Je Wa verzekering opzeggen, da's ook niet handig(als er wat gebeurt). Verder je risico verzekering is toch wel aardig voor nabestaanden, als het goed ben je dan in 1* keer van je schuld af.(was je toch al maar toch).

Vraag het dus allemaal goed en let op als jij je 4* voor hetzelfde wil laten verzekeren vind De Bank dat uiteraard prima.

O ja lees ook de polis van je Loss of License na, ivm duiken, moterrijden,parajumpen etc.

Adios
 
Begrijp ik het goed, hebben sommigen hier hun Loss Of License stopgezet? Ben je dan wel gedekt voor als je wat komt te mankeren en je dus in feite niet meer als vlieger aan de bak kan? Je hoeft niet perse als vlieger werkzaam te zijn om je behaalde brevet(ten) te kunnen verliezen. Pas dus goed op, want anders wordt je lening/ schuld een nog grotere ellende en daar zit je al helemaal niet op te wachten als je je brevet al kwijt bent geraakt.
Correct me if I am wrong please!

AWOL
 
Hallo mensen,

Ik Heb volgende week een gesprek met iemand wat betreft LOL , Ongevallen en overlijdensverzekeringen.

Graag zou ik toch wel eens willen weten globaal , wat je in ieder geval tijdens je opleidingstijd kwijt ben aan verzekeringen per maand.

Mvg,

V1
 
Terug
Bovenaan