veranderen vliegschool

Ik denk dat je eerst de fase moet afmaken waarin je nu zit bij de huidige FTO.
Het is tenslotte modulair.

Bedoel je dat je nog moet beginnen aan de IR of ben je daar al mee bezig?
 
Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar het lijkt me niet echt een goed idee om "zomaar" te veranderen van opleiding tijdens de opleiding. Luchtvaart is een klein wereldje en je gooit je naam zo te grabbel.
 
Luchtvaart is een klein wereldje en je gooit je naam zo te grabbel.

Nee joh! Als je van opleiding wisselt omdat je het ergens goedkoper kan doen, vergooi je echt je "naam"niet! Wat een bangmakerij!! De regel van dat jou leerling over een paar jaar je baas kan zijn is veel realistischer.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar als je kan overstappen, moet je dat gewoon doen!

Grtz Mike5
 
Lijkt me ook dat het gewoon moet kunnen, als je bij hebt gehouden wat je hebt geleerd tot nu toe kan die andere school in mijn ogen gewoon verder gaan waar je gebleven bent.
 
Nee joh! Als je van opleiding wisselt omdat je het ergens goedkoper kan doen, vergooi je echt je "naam"niet! Wat een bangmakerij!! De regel van dat jou leerling over een paar jaar je baas kan zijn is veel realistischer.

Bangmakerij? Ik had het er toevallig nog met Stevo over op de BBQ. Wij hebben het namelijk allebei van dichtbij zien gebeuren met twee mensen.
Nogmaals... zeg niet dat het gebeurdt, ik zou er alleen voorzichtig mee zijn...
 
Laatst bewerkt:
Beste Beer,

Ik twijfel niet aan jouw oprechtheid, maar je hoeft echt niet bang te zijn waarvoor jij waarschuwt. Wij plannen allemaal weleens dingen die niet uitkomen. De standtenten hadden ook gepland op mooier weer deze maand. Dus…..

Je bent klant bij de vliegschool!!

Als de vliegscholen echt zoveel macht zouden hebben dat ze jou naam te grabbelen kunnen gooien. Dan kunnen ze ook bij iedereen voor een baan zorgen. Want daar ben je bang voor. Dat ze je naam te grabbelen gooien en jij dus moeilijk een baan kan vinden. Nou het antwoord op deze vragen kennen we, dus maak je maar geen zorgen.

Grtz Mike5.
 
Terug
Bovenaan