N2024
Well-known member
Is er statistisch materiaal beschikbaar hoe N-reg geregistreerde vliegers danwel kisten het doen v.w.b. veiligheid? Met andere woorden, hoe verhoudt zich N-reg voor wat betreft ongevallen ten opzichte van Easa-reg? En wat is het percentage N-regs in Europa?
Ze verbieden toch niet voor niets FAA brevetten vanaf april 2014. Er zal toch wel een oorzakelijk verband zijn neem in aan :blabla: Ze hebben in 1903 in Europa het gemotoriseerde vliegen uitgevonden natuurlijk, dat scheelt :duh: (serieus blijven N24).
Hoe dan ook, m`n vraag bedoel ik wel serieus. Ik heb echt het idee dat N-regs niet onveiliger zijn dan de ongetwijfeld superieure Europese vliegers/geregistreerde toestellen.
Ze verbieden toch niet voor niets FAA brevetten vanaf april 2014. Er zal toch wel een oorzakelijk verband zijn neem in aan :blabla: Ze hebben in 1903 in Europa het gemotoriseerde vliegen uitgevonden natuurlijk, dat scheelt :duh: (serieus blijven N24).
Hoe dan ook, m`n vraag bedoel ik wel serieus. Ik heb echt het idee dat N-regs niet onveiliger zijn dan de ongetwijfeld superieure Europese vliegers/geregistreerde toestellen.