Vechtpartij aan boord van KLM

  • Onderwerp starter Onderwerp starter qzqsd
  • Startdatum Startdatum
Q

qzqsd

Guest
Het lijkt wel steeds normaler te worden...

Vechtpartij aan boord van KLM

door Arnold Burlage en Johan van den Dongen
AMSTERDAM - Aan boord van de vlucht KL785 tussen Curaçao en Amsterdam heeft gisteren een dusdanig zware knokpartij plaatsgevonden, dat het luchtverkeer ernstig in gevaar is gekomen. Twee dronken Oekraïners namen het op tegen cabinepersoneel van de KLM, dat uiteindelijk met de hulp van passagiers erin slaagde de mannen in de boeien te slaan.

De gezagvoerder van de Boeing 747-400 overwoog onderweg te landen op de Azoren, maar toen de beschonken mannen uit Kiev eenmaal waren geboeid, besloot de captain om door te vliegen. Wel gaf hij een 'declaration of violence' - een verklaring van geweld - af, een zeldzaam protocol wat alleen in de ernstigste gevallen van kracht wordt.
 
Weer een reden om geen alcohol aan boord te schenken en mensen die al een slokje te veel op hebben te weigeren. Tot die tijd is er maar 1 oplossing: Op een algemene zwarte lijst en zware geldstraffen, kan men niet betalen dan gewoon cel straf.

C
 
Lijkt me een "Notice of violation" geen "declaration of violence". Die geef je zelfs af als iemand zit te roken aan boord en verder wordt het volgens de unruly passenger matrix afgewikkeld waarbij dit in de ergste categorie komt inclusief arrestatie bij aankomst door de marechaussee. Ach ja, violation, violence, klinkt hetzelfde, he Arnold?
 
"Ladies and Gentlemen, from the cockpit"

"In the left corner, from the Ukraine, at 200lbs in the white trunks, Vladimir Broekhoest"

"And in the right corner, from The Netherlands, at 130lbs in the blue outfit, Jet Retteketet, heavy weight champion of the world."

Please fasten your seatbelts and enjoy the flight! Please keep in mind that the nearest exit may be behind you!:grijns:
 
FlyHigh zei:
"Ladies and Gentlemen, from the cockpit"

"In the left corner, from the Ukraine, at 200lbs in the white trunks, Vladimir Broekhoest"

"And in the right corner, from The Netherlands, at 130lbs in the blue outfit, Jet Retteketet, heavy weight champion of the world."

Please fasten your seatbelts and enjoy the flight! Please keep in mind that the nearest exit may be behind you!:grijns:

je bedoelt zeker : enjoy the FIGHT!
 
wel geinig

heb het ook weleens gehad, was fo op de 330.. wordt er gebelt, problemen achterin. zegt de captain tegen de purser. zeg maar tegen die gasten die moeilijk doen, dat als ze niet ophouden kliko naar achteren komt om het op te lossen. en als je het zegt beschrijf dan het formaat van kliko!:eek!: :eek!:
de purser begint te lachen, en zegt ok..

belt later terug dat ze niet die gasten, 2 fransozen, not impressed waren. dus ik kon toch echt naar achteren..

zodra ik in de 2e klas komt wordt het gelijk stil, ik vraag, welke personen er moeilijk doen. alle bange chineesjes gelijk die fransozen aanwijzen. ik effe praten, gasten helemaal blauw. nix mee aan te vangen.

willen die gasten ineens meppen, helaas, zij zaten en ik stond, heb die gasten terug hun stoel ingepompt, geholpen door een chinees die tekeer ging als een ninja.

heb die gasten met hun beiden pinken met een Ty-rap aan de stoel vastegezet, gaven geen kick meer.. voor diegen die niet weten hoe zeer dat doet probeer maar eens!!!:wegkwijt: je veroert geen vin meer..

anyway de pax klappen etc. de captain piste in zn broek van het lachen, en gaf my weer op mn flikker..
letterlijk"ik had gezegd dat je met ze moest gaan praten, niet in mekaar pompen" bewijst maar eens hoe moeilijk FO zijn is...

k.
 
Terug
Bovenaan