Vacature

FlyEye,

Zou je ons, puur uit intresse, na 31 maart willen laten weten hoeveel sollicitaties je ongeveer ontvangen hebt?

Gr.
RL
 
FlyEye, top aanbieding! En leuk te zien dat je aan Airwork hebt gedacht. Heb al een baan anders had ik zeker gesolliciteerd.
 
50+ sollicitanten. Ook soms alleen logboek uitdraai en foto gekregen.

Erg wisselende brieven. Sollicitatie cursus zou voor een aantal scholen een aanrader zijn.

Zelfs iemand met een baan in de tropen, waarmee ik zo zou ruilen !

Vacature is op dit moment vervuld, nu 2 sollicitanten aangenomen voor 2 functies.

:)
 
Positief bericht dat twee man/vrouw aan het werk zijn. Jammer dat de sollicitatiebrieven niet altijd aan de verwachtingen hebben voldaan. Dacht dat sollicitatietrainingen standaard tot het pakket van iedere opleidingen (vliegopleiding of niet) behoorden. Een sollicitatiebrief is iemands eerste indruk en moet dus op punt-komma niveau perfect zijn. Hoe moeilijk kan het zijn.
 
Zelfs nog één in beraad/reserve.

Ik dacht ook dat een sollicitatie cursus standaard was.

Iedereen die gesolliciteerd heeft hartelijk dank!

Er waren heel veel uitstekende kandidaten met brede interesse die veel naast hun vliegopleiding hadden gedaan of doen.

Voor iedereen nu nog zonder baan en zoekend, sterkte gewenst.
 
8jaar terug had Oxford een week durend sollicitatie training week...
Incl. Practise interview opgenomen op camera voor feedback!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dit verbaast mij toch ook enorm. Het kost misschien een paar uur om een fatsoenlijk CV in elkaar te zetten, een CV die je kunt opsturen naar meerdere maatschappijen. Een covering letter waarom je bij deze maatschappij of dit bedrijf wilt werken en voila, kun je in ieder geval zeggen dat je je best gedaan hebt.

Het zal de consumptie maatschappij wel zijn zeggen we dan maar. Alles moet maar in de schoot geworpen worden en we moeten er zo min mogelijk voor doen.

Flyeye, super initiatief en ben blij dat er weer 2 mensen minder op een wachtlijst staan.

Voor diegene die niet eens de moeite genomen hebben om een CV op te sturen, schaam je, dure les voor je. Misschien is het waard je daar maar eens eerst in te verdiepen, voordat je uberhaupt gaat solliciteren.
 
Ik heb zelf bij Schellinger een sollicitatie training gedaan a paar honderd euro. Dit was onder het motto " baat het niet schaadt het niet". Dit zijn de minste dingen die je kunt doen voor de once in a lifetime opportunity.
 
Ik heb zelf bij Schellinger een sollicitatie training gedaan a paar honderd euro. Dit was onder het motto " baat het niet schaadt het niet". Dit zijn de minste dingen die je kunt doen voor de once in a lifetime opportunity.

Me too, wat mij betreft ook iedere euro waard geweest...
De sollicitatietraining van de opleiding zelf was gewoon waardeloos, toen toch maar besloten om nog wat extra geld te investeren in en training van Schellinger en as i said, die was iedere euro waard.
 
Moet wel bij gezegd worden dat de sollicitatiebrief opzich er in veel gevallen niet meer toe doet. Toen ik ca. 4,5 jaar geleden overal naar een baan zocht was het een kwestie van online formulieren invullen. Zelfs om een motivatie werd niet gevraagd.

Heb zelf ook een training gevolgd bij schellinger, vond dat zeer leerzaam voor het gesprek.
 
Ikzelf heb gewoon een standard letter die ik naar iedereen verstuur. Volgens mij lezen de grote bedrijven je brief niet eens en kijken snel naar je cv om te zien of je de gewenste typerating hebt. Zoniet, hup, de prullenbak in. Nog 5000 te gaan...
 
Terug
Bovenaan