Uren maken op een twin.

A

a$x

Guest
Hey,,
een tijdje geleden kwam ik deze site tegen waar je tegen een goed prijsje een turboprop kan huren.

http://www.eaglejet.net/FCatalog.asp?Submit=Display

Maar nu de vraag, welke kosten komen er nog bij als je bijvoorbeeld de Navajo/Chieftain pakt om te huren, en op welke uurprijs (excl huurgeld uit!)
Leek me wel handig om daar een goed overzichtje van te maken waardoor je een goed prijskaartje erbij hebt.

Naud
 
Misschien een idee om ze effe te bellen/mailen? Zelf zou ik denken aan huisvestingskosten en de kosten voor b.v. een visum. Misschien kun je 'Flying Dutchman' effe PM-en? Ik denk dat hij je hier meer over kan vertellen?

Groet KL
 
naudjuh,

Gaat voor een JAA brevet niet op zie ik. Je moet een FAA (amerikaans) brevet hebben, en je moet ook al je ME rating hebben. Dit is dus alleen handig als je uren wilt maken. Gezien je nog bezig bent te belsuiten wat je na je PPL wilt gaan doen, zou ik me eerst daar maar druk over maken.
 
imo apita zei:
Eagle jet is ook niet bekend om de betrouwbaarheid.

Well said. Ik krijg nog geld van die ouwe RICHARD GABOR.

ps: Ik heb trouwens BE99 en SA227 gedaan bij amflight. Amflight zelf is wel een goeie tent hoor. Ouwe kisten, maar redelijke maintenance en veel vliegen. Moet wel een FAA brevet hebben idd en een Greencard of een visa waar je op mag werken. Ik hoor het wel als je meer vragen hebt. :biertje:
 
Hey,

Inderdaad, jammer dat het niet opgaat voor een JAA. Ik ben momenteel eigenlijk alleen maar FO programs tegengekomen voor een FAA brevet... Of heeft iemand een suggestie?

Naud
 
Haha jah inderdaad, maar als je 1 2 3 niet een baan kan krijgen. Lijkt me fijn om het bereik te vergroten door je ervaring en uren... Is er nergens een bedrijf dat FO programma's voor de JAA brevetten doet?

Naud
 
Hoe lang heb je nu geen baan? En welke school heb je gedaan? Als je toch wilt betalen kun je beter een f 50 rating bij Denimair betalen...
 
Heyhey,

Momenteel ben ik nog bezig met het PPL brevet! Ik ben alleen zeer veel vooruit aant kijken omdat ik dat ten eerste leuk vind en ten tweede: regeren is vooruitzien!

Ik ben ook erg aant orienteren met verschillende vliegscholen want het laatste schooljaar gaat erg snel en ik wil dan meteen gaan beginnen!

Momenteel ben ik dus een beetje het opleidingstraject aan het uitstippelen en daar vind ik uren maken ook onder vallen, vandaar!

Het is dus nog redelijk ver van mijn bedshow, maar wel handig om rond te kijken!
Naud
 
Beer zei:
Bedoel het niet rot, maar loop je dan niet een beetje héél erg op de zaken vooruit?

Jewel,,, maar ik ben vast niet de enige die het leuk vind om vooruit te lopen. Naar ferrari's kijken is toch ook leuk :biertje:

Maar het is momenteel nog niet van belang nee,, net zoals de ferrari :)
 
Nee oké... wilde namelijk al niet rot overkomen. ;)
Volgend jaar (of wanneer je klaar bent met je CPL/IR liggen de kosten e.d. er natuurlijk weer heel anders voor. Dus vandaar dat ik het even zei. ;)
 
Beer zei:
Nee oké... wilde namelijk al niet rot overkomen. ;)
Volgend jaar (of wanneer je klaar bent met je CPL/IR liggen de kosten e.d. er natuurlijk weer heel anders voor. Dus vandaar dat ik het even zei. ;)

Je kwam ook totaal niet rot over hoor, dat is het leuke van dit forum. Daar ben ik nog geen enkele rotte opmerking tegengekomen, terwijl het op een ander forum bijna niks anders is dan zeuren op wat ze doen. De ander vind zichzelf net altijd wat beter. Daar wordt het dus ook steeds minder leuk. Dat is het mooie van dit forum, Klasse!
 
Kijk niet te veel naar dat betaald uren bouwen.
Dat soort schema's komen er elk jaar weer nieuw bij en er verdwijnen er elk jaar een paar.
Goede kans dat je volgend jaar een veel betere deal tegenkomt.
 
FD heeft al eens gereageerd op Eaglejet.

Search

Hoe zouden die rechtzaken afgelopen zijn ??

( O ja, en bij Shell kun je nu voor 1 euro een Ferrari kopen ) :biertje:

F.
 
Terug
Bovenaan