Tyrolean Selekcion Test Questionbank

CaptainKermit

New member
Ik ben net terug van de Tyrolean selectie in Oostenrijk.

Ik heb de question-bank die ze voor de 100 vragen gebruiken weten te kopen op CD.
Erg handig!

Voor diegene die nog naar de Tyrolean test heen gaan en door de eerste test heen willen;

(ong. 600 vragen die je door moet nemen)

Stuur me n berichtje als je interesse hebt.
 
Laatst bewerkt:
Hi Kermit

Hi Kermit

Hoe is het gegaan?

Hoor dat Morawets bijna iedereen naar huis stuurt.
Moet de 5e en de 6e.
Misschien kun je me een meeltje sturen en je
ervaringen met me delen.

Alvast bedankt

[email protected]
 
Hey Kermit,

Ik moet 13 sept. richting Innsbruck, bij deze dus natuurlijk wel geinteresseerd in jouw bevindingen,

Check even je PM,

Cheers
 
weet iemand iets over de beloning en TR kosten bij tyrolean?

moet je zelf betalen voor de type? wat is het startsalaris voor een FO?

succes met de selecties!

Jax
 
ik zie net op die duitse site dat ze het hebben over 1600 - 2000 euro...

tenzij dit verandert is (in positieve zin) ,maar ik vrees er voor! ze hadden het zelfs of 3% loonmatiging.

maargoed, als je de type niet hoeft te dokken shceelt dat al weer? iemand?
 
Tyrolean

Tyrolean

Hey Hallo,

Ik las net het stukje over de Question bank.....het is al wel weer eventjes geleden maar zou je de question bank door kunnen sturen.....dan ben ik je zeer dankbaar.

Groeten,

Frank

[email protected]
 
Hey Gieljan,

Meeste vragen gaan over meteo, paar performance vraagjes nog. Maar voor de performance staan de oude strepen nog op de charts. Maar zou het wel controleren.
Ik heb zelf de vragen niet maar de test is heel goed te doen. Maar ben je uitgenodigd voor selectie dan? Ik weet dat je dan sowieso naar een holdpool gaat.

Word zo goed als niks aangenomen op het moment. Het is een beetje afwachten wat de overname van de Lufthansa / S7 brengt, ben al blij als iedereen z'n baan behoudt.

Maar in ieder geval succes
 
Terug
Bovenaan