Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De fokker 70 mocht altijd al naar city. Het is trouwens austrian die het gaat doen vanaf 29oct, 4x per dag. Ben wel benieuwd hoeveel pax ze weg krijgen daar als ze op max gewicht zitten.Hoorde van een collega dat Tyrolean binnenkort begint met Fokker 70's naar LCY :1855:
Lijkt me aardig spectalculair, ook al is ie gecertificeerd, of niet ? 1319 meter, met een 5.5 graden glijpad....
For some time the Fokker 70 was used at London City Airport to provide scheduled services on behalf of Air France but it is not currently in use.Er is een reden waarom de 70's sinds de jaren 90/2000 niet meer op LCY komen...
En dat heeft een reden... Als een F70 zo zou bevallen op LCY, zouden er wel meer vliegen...LIJST met Type Approval voor LCY
For some time the Fokker 70 was used at London City Airport to provide scheduled services on behalf of Air France but it is not currently in use.
Tuuuurlijk kan Tyrolean dat. De koningen van INN. Dat prachtige vliegveld in de vallei, waar je ook onder de minima kan gaan als je dat ene huis ziet met dat rode dak, met die schoorsteen. En als de co-piloot dan "go around" roept op minimum, dan roep jij dat hij zijn mond moet houden, want jij bent een Innsbrucker en hij niet. Bovendien: go arounds zijn voor mietjes.
London City? Peuleschil!:dozey:
Wanneer beginnen ze eigenlijk op LCY met die F70? Heb ze er nog niet gezien de afgelopen weken. Ondanks dat het mn thuisbasis is.
Ben ook benieuwd naar hun weight restricties. Zal eens kijken of ik ze op kan zoeken als ik er eentje in het wild zie... :grijns: