Even reageren op iets;
Echt schandalig hoe (sommigen) van jullie je "iets" oudere collega's durven af te zeiken die bij KLM niet meer kunnen doorvliegen en nu bij de concurrent zitten;
Jullie begrijpen echt *niets* van marketing- politiek en vrije marktwerking.
Airfrance/KLM "slaapt" commercieel al jaren, is een "logge" zware organisatie en Air France dacht door de overname/reorganisatie met KLM alles op de rit te hebben met twee directies in Parijs en Amsterdam.
(Cq Knoflook en bitterballen)
Rippleseven laat in de praktijk zien hoe marktwerking/ politiek en marketing in elkaar zit en geeft oa (zelfs jullie!) een kans om -ook- te blijven vliegen.
Dat doet jullie pijn zo te zien maar ligt niet aan hem en het is absurd hem als "overloper" of nog erger te definiëren. (Schandalig)
Waarom zou hij een "doodsteek" geven aan zijn ex-baas? Het is namelijk de vraag van de markt die eea bepaalt.
Dan had KLM hem maar moeten houden maar dat kon/mag niet (pensioen)
Denk je dat Rippleseven om deze situatie heeft gevraagd? Moet die dan achter de geraniums gaan zitten terwijl Emirates en Turkish hier 100x per dag overheen vliegt en mensen met ervaring zoekt die jullie (waarschijnlijk nu) niet hebben?
Hij laat gelukkig! zien dat hij vrolijk doorvliegt omdat KLM hem laat gaan op zijn 56e. (Zonder concurrentiebeding etc)
Tevens laat Ripleseven zien dat hij jullie een baan aanbiedt bij zijn niewe maatschappij waarbij je bij KLM over 3 of 4 jaar geen baan meer hebt of een Fransman het overneemt in jou cockpit ?
Sterker nog;
Rippleseven probeert Turkish groter te maken omdat KLM/Airfrance (die marketingtechnisch niet wakker wordt en financieel aan de grond zit) hem de kans heeft gegeven lekker door te vliegen.
Dat KLM gevoel bestaat al lang niet meer. Wordt eens wakker.
Klant is koning en zit achterin.
Jullie in de cockpit zijn nu -soms- de klant.
Emirates, Turkish en vele andere partijen zijn klaar om de boel op te pakken.
Hou svp op met bashen van collega's
Echt schandalig hoe (sommigen) van jullie je "iets" oudere collega's durven af te zeiken die bij KLM niet meer kunnen doorvliegen en nu bij de concurrent zitten;
Jullie begrijpen echt *niets* van marketing- politiek en vrije marktwerking.
Airfrance/KLM "slaapt" commercieel al jaren, is een "logge" zware organisatie en Air France dacht door de overname/reorganisatie met KLM alles op de rit te hebben met twee directies in Parijs en Amsterdam.
(Cq Knoflook en bitterballen)
Rippleseven laat in de praktijk zien hoe marktwerking/ politiek en marketing in elkaar zit en geeft oa (zelfs jullie!) een kans om -ook- te blijven vliegen.
Dat doet jullie pijn zo te zien maar ligt niet aan hem en het is absurd hem als "overloper" of nog erger te definiëren. (Schandalig)
Waarom zou hij een "doodsteek" geven aan zijn ex-baas? Het is namelijk de vraag van de markt die eea bepaalt.
Dan had KLM hem maar moeten houden maar dat kon/mag niet (pensioen)
Denk je dat Rippleseven om deze situatie heeft gevraagd? Moet die dan achter de geraniums gaan zitten terwijl Emirates en Turkish hier 100x per dag overheen vliegt en mensen met ervaring zoekt die jullie (waarschijnlijk nu) niet hebben?
Hij laat gelukkig! zien dat hij vrolijk doorvliegt omdat KLM hem laat gaan op zijn 56e. (Zonder concurrentiebeding etc)
Tevens laat Ripleseven zien dat hij jullie een baan aanbiedt bij zijn niewe maatschappij waarbij je bij KLM over 3 of 4 jaar geen baan meer hebt of een Fransman het overneemt in jou cockpit ?
Sterker nog;
Rippleseven probeert Turkish groter te maken omdat KLM/Airfrance (die marketingtechnisch niet wakker wordt en financieel aan de grond zit) hem de kans heeft gegeven lekker door te vliegen.
Dat KLM gevoel bestaat al lang niet meer. Wordt eens wakker.
Klant is koning en zit achterin.
Jullie in de cockpit zijn nu -soms- de klant.
Emirates, Turkish en vele andere partijen zijn klaar om de boel op te pakken.
Hou svp op met bashen van collega's