Trip Advice

Hallo

In februari ga ik een trip maken naar Barton EGCB (Manchester).

De voorgenomen route is Lelystad, Zeeland, Calais, Dover, Manchester.

Wie heeft er (mede op basis van eigen ervaringen) nog tips over veldjes of ander bezienswaardigheden, die echt de moeite waard zijn langs deze route.

Gr

JB
 
Zelf jarenlang in de buurt gewoond. Weet niet of je blijft overnachten, maar als je goed eten wilt, kan ik je aanraden naar de 'curry mile' te gaan. Iedere taxichauffeur weet het te vinden. Als je een bus ofzo neemt naar Altrincham, daar zijn ook leuke restaurants te vinden. Het imperial war museum is ook wel aardig, en gratis meen ik.

Kijk wel uit voor het terrein, de MSA is rond manch zo'n 3500 voet en voor een goede reden...
 
Als het even kan Popham en Rochester.

Oxford, Gloucester, en gecontroleerde velden in het algemeen mijden. Nothing special. Veel plezier!
 
Ik sluit me aan bij een route via Cambridge, dit is waar Duxford ligt.

Net zoals koning Lucht heb ook ik een paar jaar rond Manchestergewoond. Wat ik weet van city-barton is dat t veld soms te nat is om te gebruiken.

On Manchester kun je ook een stadion tour door 'old trafford' maken en is er niet te ver van barton een enorme shopping mall genaamd Trafford Centre.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Thanks so far Route via Cambridge was ook conform mijn planning leuk dat daar wat te zien is.

De Curry Mile staat genoteerd. Nu nog een goed Hotel in Manchester.

old trafford zit bij de tour inbegrepen wedstrijdje ManU AJAX maakt onderdeel uit van dit tripje.

Thanks

gr

JB
 
Terug
Bovenaan