NK22
Rookie
waren 2 leuke dagen! je moet er vooral van genieten en het over je heen laten komen! het simboekje moet je van de 1e tot de laatste pagina kennen, hier krijg je een toets over. als je geleerd hebt is deze prima te doen. Verder krijg je een wiskunde toets (30 vragen in 30 minuten) niveau compass test. de sim kun je niet voorbereiden, eerst een half uur lekker oefenen en vragen stellen die je wil stellen. daarna de grading, wat ik al zei, deze is niet voor te bereiden. het zelfde geld voor de groepsopdrachten. ik had persoonlijk een plan voor mezelf gemaakt wat ik wel en niet zou doen. echter door de tijdsdruk en groepsdynamiek is dit plan in de 1e minuut al gesneuveld omdat het loopt zoals het loopt. maak je er vooral niet te druk over, ze zoeken gewoon een bepaald type persoon, dat ben je wel of dat ben je niet, daar kun je weinig aan veranderen in mijn opzicht. Daarna het evaluatiegesprek, daar spreken ze de dag door, ook hier is weinig tot niks aan voor te bereiden. Ik was aardig gespannen maar je moet er vooral van genieten het waren 2 geweldig leuke dagen!