Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die link is dood helaas..Ik heb pilottest.com gebruikt, daar kan je de compass (gratis) oefenen.
Hi heb je misschien nog meer info over de online compass, dankjewel!Mocht het nog interessant zijn voor anderen die eenzelfde vraag hadden als ik:
Ik heb online even wat research gedaan en het blijkt dat CPP persoonlijkheidsvragenlijsten zijn die horen bij Compass.
Compass is nu dus online en niet meer op locatie. Mocht je de online selectie halen, dan wordt je uitgenodigd voor een interview.
Wat wil je weten heb hem gehaald en door naar de volgende rondeHi heb je misschien nog meer info over de online compass, dankjewel!
Bij de MPL krijg je dus geen CUT-E test, maar de compass via de iPad. De pilotest testen zijn veel moeilijker. De compass stelt niet zoveel voor maar je kan je wel met pilotest voorbereiden.Hi Acousticgaren,
In hoeverre zijn de COMPASS en CUT-E testen vergelijkbaar met pilotest.com? Qua niveau en gelijkenis. Raad je ook nog ander materiaal/websites aan die zouden kunnen helpen ter voorbereiding?
Ik heb fase twee gister gehadHi! Zijn er mensen die al meer informatie hebben ontvangen over fase 2 of al een datum hebben gekregen?
Nee totaal 400 euro voor de gehele selectie.moest je weer betalen? 400 euro per ronde oid hoorde ik?
Lekker gast gefeliciteerd! Hoe was die simsessie en groepopdracht? Wat gek in onze groep hebben we de sim sessie en groepopdracht pas in september.Ik heb gisteren gehoord dat ik de selectie heb gehaald! Ik kan in de eerstvolgende klas beginnennog even afwachten wanneer deze precies begint, maar naar alle waarschijnlijkheid tussen oktober en november.