V1Rotate
Well-known member
Hallo allemaal
Ja daar is hij dan, het totalen en bijzonderheden draadje. Traditioneel gezien ben ik dan diegene die het draadje elk jaar start .
Totalen:
- Op moment van schrijven ( 17.12.24 ) 545 uur Block, maar daar komen er nog ongeveer 18 bij. Heb nog een vluchtje BUD-HGH en daarna HGH-NQZ. Alles op de 747-400.
- Ongeveer 400 000 km gevlogen.
- 42 Take Offs en Landings .
- Langste vlucht > LGG-HKG, 2 man Crew 12:01 Block, dat was lang .
- Kortste vlucht > LGG-FRA > 00:58 Block .
Bijzonderheden:
- Om te beginnen bij het mooiste, er is een Kleine V1 bijgekomen. Ben papa geworden van een geweldige zoon .
- Laatste Passagiervluchten uitgevoerd met de 747. Tenminste, dat denken wij . Staan nu in Kemble in Storage . De vluchten waren op Palembang en Batam Indonesie en Ahmedabad India, Dammam, Medinah en Riyadh Saoedi Arabie, Addis Ababa Ethiopie, Cairo Egypte.
- Paar keer in CRZ Terrain Terrain, Pull Up door Spoofing gebied.
- Nieuwe bestemmingen:
> Batam Indonesie
> Palembang Indonesie
> Ahmedabad India
> Kagoshima Japan
> Shanghai China
> Astana Kazachstan
> Budapest Hongarije
> Ammam Jordanie
Daar komt nu bij in de komende dagen:
> Hangzhou
Meest bijzondere bestemming:
- Kagoshima, Japan, wat een geweldig land, prachtige omgeving rondom de luchthaven. Wilde altijd al naar Japan. Hopenlijk komen daar nog meer zulke vluchten bij.
Bijzondere vracht:
- 1x Koeien transport , Ammam
- 1x Werkpaarden, dat was naar Kagoshima
Als mij nog wat te binnenschiet, pas ik het nog even aan.
Bij deze wens ik een ieder:
- Die in Opleiding zit , PPL, F ATPL, heel veel succes in 2025.
- Baanzoekende, Happy Hunting... De markt is goed .
- Die prima zitten, always happy landings .
- Diegene die willen wisselen van werkgever, heel veel succes bij je nieuwe werkgever .
- En niet te vergeten diegene die met pensioen gaan, een fijn pensioen .
Maar het belangerijkste, allemaal een fijne kerst en een gezonde en gelukkige 2025 .
Mvg,
V1
Ja daar is hij dan, het totalen en bijzonderheden draadje. Traditioneel gezien ben ik dan diegene die het draadje elk jaar start .
Totalen:
- Op moment van schrijven ( 17.12.24 ) 545 uur Block, maar daar komen er nog ongeveer 18 bij. Heb nog een vluchtje BUD-HGH en daarna HGH-NQZ. Alles op de 747-400.
- Ongeveer 400 000 km gevlogen.
- 42 Take Offs en Landings .
- Langste vlucht > LGG-HKG, 2 man Crew 12:01 Block, dat was lang .
- Kortste vlucht > LGG-FRA > 00:58 Block .
Bijzonderheden:
- Om te beginnen bij het mooiste, er is een Kleine V1 bijgekomen. Ben papa geworden van een geweldige zoon .
- Laatste Passagiervluchten uitgevoerd met de 747. Tenminste, dat denken wij . Staan nu in Kemble in Storage . De vluchten waren op Palembang en Batam Indonesie en Ahmedabad India, Dammam, Medinah en Riyadh Saoedi Arabie, Addis Ababa Ethiopie, Cairo Egypte.
- Paar keer in CRZ Terrain Terrain, Pull Up door Spoofing gebied.
- Nieuwe bestemmingen:
> Batam Indonesie
> Palembang Indonesie
> Ahmedabad India
> Kagoshima Japan
> Shanghai China
> Astana Kazachstan
> Budapest Hongarije
> Ammam Jordanie
Daar komt nu bij in de komende dagen:
> Hangzhou
Meest bijzondere bestemming:
- Kagoshima, Japan, wat een geweldig land, prachtige omgeving rondom de luchthaven. Wilde altijd al naar Japan. Hopenlijk komen daar nog meer zulke vluchten bij.
Bijzondere vracht:
- 1x Koeien transport , Ammam
- 1x Werkpaarden, dat was naar Kagoshima
Als mij nog wat te binnenschiet, pas ik het nog even aan.
Bij deze wens ik een ieder:
- Die in Opleiding zit , PPL, F ATPL, heel veel succes in 2025.
- Baanzoekende, Happy Hunting... De markt is goed .
- Die prima zitten, always happy landings .
- Diegene die willen wisselen van werkgever, heel veel succes bij je nieuwe werkgever .
- En niet te vergeten diegene die met pensioen gaan, een fijn pensioen .
Maar het belangerijkste, allemaal een fijne kerst en een gezonde en gelukkige 2025 .
Mvg,
V1