V1Rotate
Well-known member
Hallo AW Community,
We zitten weer tegen het einde van het jaar en en DUS is het weer de traditie dat er weer een nieuw draadje opgestart wordt voor de totalen en bijzonderheden.
Helaas heeft C19 velen van ons getroffen. In het Prive vliegen alswel in de commerciele luchtvaart. Desalnietemin zien we dat langzaam weer wat beweging komt in de luchtvaart. GODZIJDANK. Want eenmaal aangestoken met het vliegvirus, dan kom je er ook nooit meer vanaf .
Vliegen is een deel van ons leven, voor de prive vliegers als ook de beroepsvliegers en valt niet te veranderen.??.
Hier mijn totalen:
- LPC B737 in PRG: 2:00 uurtjes
- SEP verlenging in STR: 1:00
Bijzonderheden:
- Meerdere solli's gestuurd, meerdere afwijzingen
- 1 Assessment gehad, niet aangenomen > 2 jaar geleden bij zelfde club ook assessment gehad en toen wel baan aangeboden gekregen, maja, had toen 3 aanbiedingen waarvan 1 op de 747. 747 club ging helaas failiet en vloog in tussentijd bij een ACMI Club op de 737-300 tot C19 ons allemaal een oor aan naaide . Had ik toen geweten dat dit zou gebeuren, dan had ik voor die club gekozen waar ik nu voor op assessment was. Was namelijk een Cargo club en had ik nu nog gevlogen.
Ik blijf positief en laat mij niet kennen.
In de tussentijd gewerkt als Selfstandig Freelance Limousine Chauf, B737 Sim instructeur ( Recreational B737NG Sim ), Paket bezorger bij een van de grootste Parcel movers, Eten bezorger bij Lieferando /Thuisbezorgd, en dan sinds 3 maanden soort van Jet Verkoper ,,,,,,Vorwerk Stofzuiger Vertegenwoordiger.
Ow en begin dit jaar gescheiden ( Standaard verhaal bij ons piloten denk ik ). Geen kids in the game, dus ben vrij man en flexibel met de zoektocht naar een baan in de cockpit .
Ik ben reuze benieuwd hoe jullie jaar verlopen is. Ik hoop dat velen van jullie weer een baan in de cockpit hebben weten te bemachtigen.
Verder wens ik jullie allemaal een vrolijk kerstfeest en een gelukkig en gezond 2022 met hopelijk betere vooruitzichten en enigsinds terugkeer naar een normaal leven.
We zitten weer tegen het einde van het jaar en en DUS is het weer de traditie dat er weer een nieuw draadje opgestart wordt voor de totalen en bijzonderheden.
Helaas heeft C19 velen van ons getroffen. In het Prive vliegen alswel in de commerciele luchtvaart. Desalnietemin zien we dat langzaam weer wat beweging komt in de luchtvaart. GODZIJDANK. Want eenmaal aangestoken met het vliegvirus, dan kom je er ook nooit meer vanaf .
Vliegen is een deel van ons leven, voor de prive vliegers als ook de beroepsvliegers en valt niet te veranderen.??.
Hier mijn totalen:
- LPC B737 in PRG: 2:00 uurtjes
- SEP verlenging in STR: 1:00
Bijzonderheden:
- Meerdere solli's gestuurd, meerdere afwijzingen
- 1 Assessment gehad, niet aangenomen > 2 jaar geleden bij zelfde club ook assessment gehad en toen wel baan aangeboden gekregen, maja, had toen 3 aanbiedingen waarvan 1 op de 747. 747 club ging helaas failiet en vloog in tussentijd bij een ACMI Club op de 737-300 tot C19 ons allemaal een oor aan naaide . Had ik toen geweten dat dit zou gebeuren, dan had ik voor die club gekozen waar ik nu voor op assessment was. Was namelijk een Cargo club en had ik nu nog gevlogen.
Ik blijf positief en laat mij niet kennen.
In de tussentijd gewerkt als Selfstandig Freelance Limousine Chauf, B737 Sim instructeur ( Recreational B737NG Sim ), Paket bezorger bij een van de grootste Parcel movers, Eten bezorger bij Lieferando /Thuisbezorgd, en dan sinds 3 maanden soort van Jet Verkoper ,,,,,,Vorwerk Stofzuiger Vertegenwoordiger.
Ow en begin dit jaar gescheiden ( Standaard verhaal bij ons piloten denk ik ). Geen kids in the game, dus ben vrij man en flexibel met de zoektocht naar een baan in de cockpit .
Ik ben reuze benieuwd hoe jullie jaar verlopen is. Ik hoop dat velen van jullie weer een baan in de cockpit hebben weten te bemachtigen.
Verder wens ik jullie allemaal een vrolijk kerstfeest en een gelukkig en gezond 2022 met hopelijk betere vooruitzichten en enigsinds terugkeer naar een normaal leven.