tips ATP Scheme

  • Onderwerp starter Onderwerp starter qzqsd
  • Startdatum Startdatum
Q

qzqsd

Guest
Heren,

Ik heb veel gelezen over het ATP scheme van CTC en heb besloten om me hier voor aan te melden.
Het enige wat ik nog graag zou willen weten of iemand er nog concrete tips heeft met betrekking tot dit programma gezien het afvalpercentage...

cheers
 
Nederlanders schijnen het altijd goed te doen daaro dus das mooi meegenomen. Misschien kun je bij EPST hun compass test doen als voorbereiding, schijnt overeen te komen.
Verder jasje dasje, want het is nogal een establishment.
Laat je telefoon in je auto en vraag CTC of ze een kamertje kunnen regelen tegen vergoeding zodat je lekker uitgerust bent.
't zijn heel aardige mensen daar, gewoon jezelf zijn, ontspannen lachen en lekker meekletsen.

Garoenten
 
Ik snap dat je tijdens het inteview van stage 3 netjes in pak moet gaan. Maar ik neem aan dat voor het informele interview van stage 2 een colbert en een net shirt genoeg is? Of is hier toch ook een pak vereiste?
 
CTC McAlpine is een ab-initio opleiding (van 0 naar frozen ATPL), en de CTC Scheme is voor mensen die al hun CPL hebben en door willen stromen naar jet.
 
Ben er ook prima over te spreken..... heb testen gehaald en zit nu lekker op de bus...

Maar voor alle fases - GA IN PAK... Je zou de enige zijn die niet in pak komt. Behalve in de AQC course, daar kan je wat minder net gekleed komen....

Succes LuB:rt:
 
Wat zijn de kansen voor iemand met 110 uur PPL en halfweg ATPL theorie (nog geen examens)?

Alvast bedankt.

Greetz,

JC
 
Dat klopt inderdaad whoop, als je het over de ATP-scheme hebt.
JC kan echter wel op selectie gaan voor de ab-initio opleiding van CTC (CTC-McAlpine).

JC, bel even met CTC...ik weet niet of ze restricties stellen aan het aantal gevlogen uren als je de ab initio opleiding wilt doen.
 
't ging toch over tips ATP scheme ;)?
maar ja bel even als je ab initio wil gaan doen, i think they are the best in the business op het moment!
En ze willen ook hun capaciteit uitbreiden dus......
 
En ondertussen zit ik al 4 maanden te wachten op Phase 2...

Gaat niet zo snel daar geloof ik...
 
Terug
Bovenaan