Te Koop: Lightspeed Zulu 2/3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bied bij deze ook mijn Lightspeed Zulu 2/3 ANR headset aan. Het is origineel een Zulu 2, maar heeft in 2020 via Lightspeed zelf een conversie gekregen naar Zulu 3. Dat was een nieuwe met kevlar versterkte kabel, een nieuw controle doosje, nieuwe earpads, microfoon sok, en hoofdband padding. De rest van de headset is hetzelfde op de Zulu 2 en 3, en is dus niet vervangen.

Origineel uit 2013. Ziet er prima uit, maar heeft uiteraard wel sporen van 12 jaar af en aan gebruik. Voornamelijk de kleine stukjes soft touch plastic die niet meer zo soft zijn. Maar gelukkig ook niet plakkerig zoals soms kan gebeuren met soft touch plastic. Tussen 2013 en 2018 was dit mijn enige headset. Daarna ook een A20 gekocht die in een ander topic te koop staat. Die heeft toen het meeste werk overgenomen, echter af en toe heb ik de Zulu nog weer een paar weken of maanden gebruikt. Vandaar dus ook in 2020 nog de upgrade. Bij mijn huidige werkgever niet meer nodig, dus deze mag ook weg en hopelijk nog een nuttig en lang leven hebben.

Gezien de wat betere staat van deze headset t.o.v. de A20 die ik verkoop, lijkt een prijs van €400 mij wel redelijk.

20250711_200824(1).webp 20250711_200833(1).webp 20250711_200840(1).webp 20250711_201420(1).webp

Ik kan je op een of andere manier geen dm sturen, maar mail me anders even?

Laatst bewerkt:
Gerelateerd vraagje, als het mag.
Het is origineel een Zulu 2, maar heeft in 2020 via Lightspeed zelf een conversie gekregen naar Zulu 3.

In de VS bieden ze dat nog steeds aan. Ik heb een 2 die ik wel zou willen laten upgraden, maar kan dat ook in Europa?

Heen en weer de oceaan over sturen per post lijkt me niet handig met tariffs en zo... Nog los van de forse verzendkosten.

@berggeit

Ik heb momenteel geen papierwerk bij de hand, maar ik geloof dat de headset naar Duitsland ging voor de upgrade.

Ik kreed destijds een nieuwsbrief via email en heb daarna contact gezocht via hun online support formulier. Je zou dat altijd even kunnen proberen, ze waren redelijk vlot als ik het me goed herinner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan