Studenten AP&M september 2008

O-nooh

New member
Beste allemaal,

Hoewel er nog niets 100% zeker is, hoop ik in september te beginnen aan mijn eerste jaar AP&M (hanzehogeschool Groningen) Op dit moment bereid ik mij voor op fase 3 van de KLS selectie.

Zijn er toevallig meer studenten die komend schooljaar aan AP&M zullen beginnen en op zoek zijn naar woonruimte? Ik namelijk wel aangezien Utrecht - Groningen toch niet bepaald fijn is om elke dag te rijden. Komt overigens bij dat ik helemaal niet bekend ben in Groningen.

Laat u horen, wie o wie woont/studeert in Groningen (niet Eelde(!!)) en/of gaat daar naar verkassen binnenkort? Ik zoek een kamer/huisgenoot. Heb zelf nog geen onderdak.

groet!
 
Komt overigens bij dat ik helemaal niet bekend ben in Groningen.

Tip: schrijf je in voor de KEI-week, de introductieweek voor studenten in Groningen. Is een week lang feesten en de stad verkennen. Mocht je geen slaapruimte hebben in Groningen, dan valt er altijd wel wat te regelen met de studentenhuizen in de buurt.
Ik heb het zelf vorige jaar ook gedaan (zou niet eens in Groningen studeren, maar boeiend...) en ik kan het zeker aanraden. Je leert de stad kennen, je leert de mensen kennen, je doet goede contacten op voor eventuele kamers en er staan overal kraampjes en standjes om jou te informeren danwel enorme zooi aan te smeren.
Have fun...
 
Terug
Bovenaan