Stichting Nationaal Paracentrum zoekt nieuwe vliegers!

B757

New member
Stichting Nationaal Paracentrum Teuge is gedurende het springseizoen 7 dagen per week geopend en behoort tot 1 van de grootste paracentra van Europa. We beschikken over een Cessna Grand Caravan en een Cessna 206Turbo.

Voor het seizoen 2006 zoeken we zowel een seizoensvlieger als een free lance vlieger.

Wat zijn onze eisen?
1) Een current CPL met current IFR rating.
2) Een current medische verklaring.
3) Minimaal aantal vlieguren 500. Uren op een simulator, zweefvlieguren etc. worden niet erkend.
4) Paravliegervaring is een pre.
5) Turbine ervaring is een pre.
6) Enthousiasme, flexibiliteit en professionaliteit.

Wat bieden wij?
1) Een professionele en dynamische werkomgeving.
2) Goede arbeidsvoorwaarden.
3) De kans om veel vliegervaring op te bouwen.

De seizoensvlieger zal een arbeidsovereenkomst voor de periode april-oktober krijgen, tegen onder andere een vast salaris. De free lance vlieger zal worden ingedeeld op basis van beschikbaarheid, waarvan we ervan uit gaan dat de free lance vlieger voor enkele jaren ons team wil versterken. Verdere details worden tijdens het gesprek besproken.

Voldoen je aan onze ervaringseisen en lijkt het het je wat?
Stuur dan je brief en curriculum vitae aan:
Stichting Nationaal Paracentrum Teuge
T.a.v. Chris Kuiper
De Zanden 11d
7395 PA Teuge
E-mailen kan ook! Stuur je brief en curriculum vitae aan [email protected]

Vliegers die niet aan onze minimale ervaringseisen voldoen worden uitdrukkkelijk verzocht NIET te reageren!
 
In verband met verhuizing naar het buitenland is het e-mail adres voor de sollicitatie voor vlieger bij Stichting Nationaal Paracentrum gewijzigd!

Graag zou ik iedereen willen verzoeken die per e-mail gesolliciteerd heeft en nog geen reaktie ontvangen heeft zijn of haar brief en begeleidend curriculum vitae te versturen naar [email protected]

Mijn excuses voor het ongemak. Er was toe gezegd dat het oude email adres nog 3 maanden na verhuizing bruikbaar zijn zou zijn, hetgeen niet het geval is.

Met vriendelijke groet,


Chris Kuiper
 
He Martijn,

kan helaas nog geen antwoord op je vraag geven!

Hoe gaat het in West Duitsland? Ik bel je asap! Wanneer kom je bieren in SXF?

Groeten,

Chris
 
K was wel in de buurt afgelopen week zoals je weet, vet cool, wijnkelder van n spaans restaurant geplunderd op de hackischer Markt, daarna nog ff achter een stel vrijgezellige meiden aangehobbeld, au mn arme hoofd de volgende ochtend, Berlijn is zeker cool, will keep you posted als ik weer in de buurt ben, latur.

M.
 
He Tijn.,..

Als ik je niet in Athene laat rond stappen, zit je wel weer in Berlijn...leven toch wel goed he na dat VBird :-)

Hey Chris...kom hier tegenwoordig ook weer ex DBR mensen tegen bij Ezy...wonen 10 mile uit elkaar...klein wereldje!!!
Succes daar...als je hier bent....welkom voor een Pint

Groeten uit Gatwick....

Rieko
 
Hey RD707, mag idd niet klagen, stuur me gerust maar weer eens ergens heen, heb een airbus rating met aantekening turkye-only geloof ik..dingen zijn wel in beweging, maar ik vertel je dat wel als het zover is, heb een aantal interessante opties, doe voorzichtig daar he aan de overkant met metro's enzo.

M.
 
Terug
Bovenaan