Stem op de leukste foto

Ik stem op

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Richard

Administrator
Forumleiding
Iedereen bedankt voor de leuke foto's en vooral voor de leuke verhalen/gedachtes achter de foto's. Want daar draait het uiteindelijk om. Deze actie is opgezet vanuit sympathie en ik wil iedereen dan ook verzoeken om een sympathiestem uit te brengen op een van de users die een foto ingezonden hebben. Bepaalde namen zitten er overigens niet bij omdat ze expliciet aangegeven hebben niet mee te doen en het iniatief te supporten met foto's. Waarvoor <3.

Je kan stemmen tot 27 november. Hier vind je de foto's terug.

Wow .. Dank jullie wel! En natuurlijk @Richard in het bijzonder. Niet verwacht, met alle andere sterke inzendingen en vooral verhalen. Hopelijk is dit de aftrap voor nog veel meer mooie verhalen, buiten de wedstrijd.

Ik heb zelf nogal getwijfeld tussen @RogerThat die nét niet sneller vloog dan zijn eigen schaduw, en @digits met zijn blatende stallhorn en "no nrst" (om het verhaal wat erachter zit).

Maar het komt heel goed van pas, ik had nog maar één passagiers headset... en die hapert. M'n eigen Sennheiser is ook al flink op leeftijd. Dusss... Heel blij mee (y)

Laatst bewerkt:
Ik open de boel hier en zie die foto's en ga he-le-maal stuk. Geniaal hahaha. Fantastisch iedereen. Ik denk dat iedereen je het van harte gunt @berggeit (y)(y)(y)

Terug
Bovenaan