Stella

maurice39

New member
Ik wil graag de opleiding piloot doen ben bij de introductiedag geweesrt van stella:

Klonk allemaal heel mooi en een paar punten iets te mooi:
Hun vertelde:
- Dat ze een baan garantie bieden en als je binnen 2 jaar geen baan hebt betalen hun je schuld tot je een baan hebt
- ze vertellen dat als jij je opleiding niet behaald dat hun je opleiding betalen en je dhs geheel schuld vrij bent

Deze dingen klinken naar mijn mening iets te mooi.

Ik zou graag wat tips willen of mensen die hiermee bekend zijn
 
@Maurice39:

"Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het meestal ook niet waar"

Zoek eens op dit forum het topic: Stella Aviation Academy

Tip: lees dit helemaal grondig door tot aan het einde en je hebt al je antwoorden.
 
De vraag is : Wat bedoelen ze met "baan" ? Is dat een zomercontractje ergens in een oosters land? Of is het echt "zekerheid"?
Bedenk goed dat er een zeer grote kans is dat je ergens in verweggistan moet gaan vestigen.
 
Lees inderdaad even de topics goed door.
Wat ik je ook aanraad is om aan Stella te vragen het JGP contract in te zien. Ze zijn namelijk wat dat betreft zeer transparant. Dan krijg je echt een precies idee wat het inhoudt.
 
lees de topics goed door! Wees bijzonder voorzichtig. Probeer Lufthansa of CTC/Oxford. Goedkoper en meer kans op een echte baan ipv een stelletjes kamikaze piloten in verweggistan
 
Genoeg topics over geschreven...

Wegblijven bij Nederlandse vliegopleidingen!!! In Nederland zijn er geen banen beschikbaar en aangezien je voor de 'internationale markt' wordt opgeleidt kun je er beter voor kiezen om voor een GOEDE buitenlandse vliegschool die vaak ook nog eens de helft goedkoper is!!!

Stella is eigenlijk gewoon een grote marketing-fabriek om jouw centjes binnen te hengelen. Niet intrappen en gewoon doorlopen aub!

Maar bottomline is dat je in deze tijden wellicht helemaal niet met een vliegopleiding moet beginnen!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je stella het best kunt vergelijken met een woekerpolis! Er wordt je iets veelbelovends aangesmeerd maar uiteindelijk is het rendement (na heeeeel veel inleg) buitensporig laag.
Lees de topics over deze wasse neus goed door en kom tot de conclusie dat je gewoon nergens geld terug krijgt en stella betaalt al helemaal niets voor jou door wat voor redenen ook. Dit is typisch een gevalletje van "erin trappen".
Maw: heeeeeel ver van wegblijven!!!
 
- ze vertellen dat als jij je opleiding niet behaald dat hun je opleiding betalen en je dhs geheel schuld vrij bent


Nou ze zorgen er wel voor dat jij de opleiding haalt, en het mooie is je mag zelf betalen voor de extra vlieglessen die het kost om je examen klaar te krijgen, deze vallen namelijk buiten de sylabus van xx lessen voor b.v. ppl

Ken voorbeelden van mensen die 1.5 tot bijna 2x de benodigde lessen hebben gevlogen omdat ze achter af toch niet zoveel aanleg hadden als werd gedacht.

Die mensen hebben nu hun papiertje en mogen solliciteren naar de weinige banen die er zijn, maar zullen naar mijn mening nooit door de strenge sollicitatie ronde komen van welke maatschappij dan ook.
 
Ik wil graag de opleiding piloot doen ben.....Hun vertelde:....betalen hun je schuld.... als jij je opleiding niet behaald.... hun je opleiding betalen

1 tip Maurice, je kunt er waarschijnlijk niets aan doen (slechte vooropleiding bedoel ik dan), maar doe iets aan je grammatica. Is gewoon vreselijk tenenkrommend. Voor de rest sluit ik me op voorgaande comments aan.
 
1 tip Maurice, je kunt er waarschijnlijk niets aan doen (slechte vooropleiding bedoel ik dan), maar doe iets aan je grammatica. Is gewoon vreselijk tenenkrommend. Voor de rest sluit ik me op voorgaande comments aan.

zie ik hier een nominatie voor de tenenkrommer van de maand? ;-)
 
1 tip Maurice, je kunt er waarschijnlijk niets aan doen (slechte vooropleiding bedoel ik dan), maar doe iets aan je grammatica. Is gewoon vreselijk tenenkrommend. Voor de rest sluit ik me op voorgaande comments aan.
Nee hoor, dat is nu juist de generatiekloof ;)
 
1 tip Maurice, je kunt er waarschijnlijk niets aan doen (slechte vooropleiding bedoel ik dan), maar doe iets aan je grammatica. Is gewoon vreselijk tenenkrommend. Voor de rest sluit ik me op voorgaande comments aan.

Nosig,

Ben zelf ook niet grammaticaal begaafd dat geef ik eerlijk toe maar klopt je "eigen" commentaar grammaticaal wel? Is het niet "voor de rest sluit ik me bij voorgaande" i.p.v. "voor de rest sluit ik me op bijgaande" en vervang dan gelijk comments in commentaren.
 
@LPV

Vindt U Uw bijdrage nuttig? Beetje de grammar-nazi uithangen hier? Erg laffe manier om Nosig's post onderuit te halen.
 
@LPV

Vindt U Uw bijdrage nuttig? Beetje de grammar-nazi uithangen hier? Erg laffe manier om Nosig's post onderuit te halen.

Ja, ik vind mijn bijdrage nuttig. Juist ik waardeer de bijdragen van NOSIG altijd zeer en denk dat hij/zij (we zijn uiteindelijk allemaal anoniem op dit forum toch?) mijn commentaar beslist niet als het op een laffe manier onderuit te worden geschoffeld ervaart. Zijn commentaar richting Maurice voor wat betreft het hullie/zullie niveau onderschrijf ik volledig maar dan moet ie zelf natuurlijk geen aanleiding geven tot.
Om nu gelijk te worden neergezet als een GRAMMAR NAZI?
Hand in eigen boezem steken en/of verbeter de wereld maar begin bij jezelf zijn gezegden waar ik geen enkele moeite mee heb. Jij wel?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan