Stella November 2008 (Beek)

Airox

New member
Hallo,
Als de medische test volgende week goed gaat mag ik in November 2008 in Beek beginnen, nou had ik al even rondgekeken maar er was nog geen thread gemaakt, dus ik dacht laat ik dat eens doen kijken of er meer Airworkers bij mij in de klas komen.
Ook als er mensen zijn die nog een plek overhebben in een woning of nog op zoek zijn naar een woning hou ik me aanbevolen(stuur me dan even een PM).

Mvg,
Tim
 
Jahaaa, toekomstig klasgenoot :D
ik heb deze week mijn medische keuring gehad
en kom dus ook in de november klas.
Ik ben ook opzoek naar een kamer, ik probeer iets
in Geleen of daar in de buurt wat te zoeken. Maar
als het goed is heeft Stella ook adressen voor huisvesting,
dus moet je maar even contact op nemen met Stella Beek.

Groeten,
Dennis
 
Ik heb besloten naar toch naar Teuge te gaan, dit had voor mij meer voordelen.
Helaas maar we komen mekaar vast nog wel eens tegen.
Alvast veel sterkte met je opleiding.

Tim
 
Ik denk dat je daarvoor het beste toch Stella Beek kan opbellen, ik weet wel dat er mensen in het hotel bij het vliegveld zitten en dat was door de school geregeld. Maar alsnog makkelijker en sneller om gewoon stella aven op te bellen.

Greetz
 
Je moet zelf je huisvesting regelen.
Ze hebben wel een lijst voor je met nummers van mensen die eventueel iets voor je hebben.
Advies: begin er op tijd mee !
 
Jah dat heb ik ook gehoord. Op de open dag vertelden ze dat ze contacten hadden met makelaars en je via hen in een huis kon met 3 andere medestudenten...
 
als je jacqueline belt (receptie) die heeft een lijst met beschikbare woningen. ook zijn er een aantal makelaars die speciale contacten hebben met Stella en hier ook woningen apart voor houden. (is ook te lezen op hun website).
 
Terug
Bovenaan