Stella maart 2008 klas

martinos

New member
Beste aankomende piloten,

Na een intensieve selectie bij SAA ben ik eindelijk aangenomen tot de opleiding verkeersvlieger:cool:, nu alleen nog de medische keuring waar ik met een goed vertrouwen naartoe ga (22 november), en hopen dat ik goed wordt gekeurd.
Waarschijnlijk start ik in maart 2008 in Maastricht maar dit is nog niet helemaal zeker omdat ze officieel nog niet weten of er dan een klas start.
Zijn er nog meerdere mensen die in maart beginnen met de opleiding in Maastricht en/of denken dan te beginnen?

:radar:Groeten Martinos:radar:
 
Laatst bewerkt:
Hey!

Succes! en die medical gaat wel lukken neem ik aan...
Ik start over 2 weken bij Stella op MAA dus waarschijnlijk zullen we elkaar nog tegen gaan komen.

Ciao!
 
hey,

Relax dat je al over 2 weken kan beginnen:p:.
Kun je mij vertellen wat ik bij de medical kan verwachten;

en hoe zit het bijv. met de volgende test:

conditie test: hoelang duurt deze test en wat kan ik hier verwachten, moet je echt in top conditie zijn?

Succes met de opleiding en waarschijnlijk tot binnenkort;).

Groeten Martinos
 
Tja, je moet ongeveer denken aan 10km hardlopen. Daarna 80kg bankdrukken en vervolgens terwijl je aan het squashen bent een puzzel (ca. 100 stukjes) in elkaar zetten..

Nee. Serieus. Ik heb tijdens de medische keuring niet echt iets gehad wat op een conditie test lijkt. Meer dingen die gericht zijn op de "algemene lichamelijke conditie". Dus hartslag, bloeddruk, evenwicht, coordinatie, longinhoud. En daarnaast heb je natuurlijk nog de bloed, urine, ogen en oren tests.

Best veel, maar als je in een normale fysieke conditie bent geen probleem. (en je hebt direct weer een APK gehad!)
 
Tja, je moet ongeveer denken aan 10km hardlopen. Daarna 80kg bankdrukken en vervolgens terwijl je aan het squashen bent een puzzel (ca. 100 stukjes) in elkaar zetten..


Hahahaha!

Klopt helemaal! ;) dus ben je goed voorbereid?

Medical stelt niet veel voor, conditie is inderdaad je hart, bloed, evenwicht en longinhoud.
Bij de longinhoud moet je zo hard mogelijk in een pijpje blazen en daarna door blijven blazen totdat je longen helemaal leeg zijn.

Wellicht dat je dit thuis al even kunt uitproberen want deze test moest ik namelijk 3 keer doen voordat het voldoende was haha...

Gewoon rustig er heen gaan, melden bij de receptie en dan komt het allemaal goed.
Ze geven ook aan dat de test een dagdeel duurt (4 uur) maar ik stond na 2,5 uur alweer buiten, en het was nog aardig druk ook.

Je kunt trouwens met je auto tot voor de deur rijden, of je moet graag een klein stukje door de regen willen lopen :grijns:

succes!
ciao
 
Hoppa, de medical in de bus !

Tegen mij is gezegd dat er waarschijnlijk ook een klas in Februari zou starten indien er genoeg aanmeldingen waren.... maar als dat niet het geval is kom ik zoals het er nu naar uitziet ook in de maart klas terecht !
 
Beste aankomende piloten,

Na een intensieve selectie bij SAA ben ik eindelijk aangenomen tot de opleiding verkeersvlieger:cool:, nu alleen nog de medische keuring waar ik met een goed vertrouwen naartoe ga (22 november), en hopen dat ik goed wordt gekeurd.
Waarschijnlijk start ik in maart 2008 in Maastricht maar dit is nog niet helemaal zeker omdat ze officieel nog niet weten of er dan een klas start.
Zijn er nog meerdere mensen die in maart beginnen met de opleiding in Maastricht en/of denken dan te beginnen?

:radar:Groeten Martinos:radar:

he Martinos van harte. ik ben ook door de selectie bij SAA en zal op 1 maart beginnen. als het goed is dan komen wij in 1 klas. spreek je dan
 
Ik begin als alles goed loopt ook in de maart klas, maar heb nog geen uitnodiging gehad voor de bank en uniform dag... weten jullie hier wel al iets van? en weet iemand welke dag in maart de opleiding begint?

iedereen die door is, gefeliciteerd en ik zie jullie binnekort!!
 
Mail is al geweest, 7-2 bank/uniform dag in Teuge.
20+21 maart intro, 25 maart eerste les.

Neem anders voor de zekerheid contact op met de school !

Tot dan !
 
zijn er nog andere mensen van de maart klas in beek, die nog huisvesting zoeken? laat me dit even weten!! ik heb een email van stella gehad met wat informatie erover, misschien dat we met wat meerdere mensen wat kunnen regelen dat we dichter bij elkaar in de buurt zitten o.a.

bank/uniform dag was nog gelukt in teuge, ik stond op de lijst als mogelijk niet uitgenodigd doordat ze een fout hadden gemaakt in het systeem... maar alles is gelukt!!
badankt voor de info nog, erique!!

groetjes
 
Hallo,

Voor diegene die beginnen bij Stella Aviation in Beek heb ik huisvesting ter beschikking.

Het betreft 3 keer een twee persoons appartement in Beek, alle drie voorzien van 2 aparte slaapkamers, badkamer, woonkamer en keuken. De appartementen zijn volledig gerenoveerd. Daarnaast ligt Beek zeer gunstig t.o.v school, namelijk 5 km er vandaan.

De prijzen liggen rond de 275 pp/pm.

Voor meer informatie kan je me bereiken op 06 22 644 557. Graag na 15:00 u bellen aangezien ik overdag zelf op de Academy zit.

Gegroet,

Marc
 
Ik ben ook aangenomen in de maart klas in Beek en rara, er was bij mij ook iets misgegaan waardoor ik geen uitnodiging had gekregen. Alles uiteindelijk toch nog geregeld, al moest ik er wel voor naar de andere kant van Nederland rijden ;)

Ik heb wel interesse in een appartement, ik ga je morgen even bellen ;)
 
Als er iemand nog een kamer zoekt.
Bij mij is er nog een kamer vrij.
K ben zelf ook een student bij stella..


Heb je interesse stuur even een berichtje naar me.

Groetjes jasper
 
Hey lui,

Jacqueline Zwarteveen (office manager bij Stella Beek) heeft meestal een lijst met allerlei kamers die beschikbaar zijn. het kan namelijk ook best goedkoop (ik zit er voor 180 all-in). Allemaal heel veel plezier en succes !
 
Terug
Bovenaan