Stella klas november 2011

mvandermeer

New member
Hallo iedereen,

Ik ben aangenomen voor de klas van november bij SAA. Ik was benieuwd of er meer mensen op Airwork zijn die zijn aangenomen voor deze klas. Als je bent aangenomen voor deze klas laat dan even wat horen!
 
Welkom op Airwork, het meest Stella sceptische forum van Nederland, mvandermeer :) Eén tip: Als je niet tegen kritiek op Stella kan, kom hier dan niet meer terug of leer er mee omgaan.

Veel plezier met je opleiding :).. Zit je op Teuge?
 
@Hector, volgens mij vroeg ik een reactie van mensen die zijn aangenomen voor de klas van november, en dus niet van jou:1855:

Hector is mischien wel erg kort door de bocht en mischien zelfs wel bot te noemen. Maar ik denk dat je mischien wel een extra CRM klasje nodig hebt als je mensen zo te woord staat..
 
Kort door de bocht?? Ik kan me gwoon niet voorstellen dat mensen ook maar 1 goeie reden hebben waarom ze nog bij stella selektie doen, behalve dan dat ze lekker makkelijk de "selektie" doorkomen. Vroeg me af of mvandermeer überhaupt de stella topics hier heeft gelezen. Waarschijnlijk niet. Deze bijvoorbeeld:

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=11777 (is 1 van de miljoen stella topics waarin ie gewaarschuwd wordt)

Posted by Shevhenco:
Welkom op Airwork, het meest Stella sceptische forum van Nederland

Laat me eens een niet-sceptisch stella forum zien....zijn die er?
 
Hector sorry als je denkt dat ik je aanviel maar ik had mezelf even verplaatst in mvandermeer en vandaar deze opmerking maar goed Ik zal het even uitleggen hoe dat gaat net als Bassie de ogen sluiten en dan zie je het voor je:

als 17 jarige blij dat ik aan een opleiding tot verkeersvlieger kan beginnen en me vanaf vandaag aspirant verkeersvlieger mag noemen..Die titel alleen al...(Enkel die gigantische roze bril van me laat de vrouwtjes al weten dat ik ook een metrosexuele kant heb..naast dat uiterlijk stoere uniform

Komt er ene Hector om de hoek die me feliciteerd met me aankoop wat de fuck bedoeld die gast .. aankoop AANKOOP!!! fcuking opleiding tot verkeersvlieger met 5 strepen...Captain vander Meer

En in die gedachte moet je denken dat ik dat schreef over "kort door de bocht" Omdat de manier waarop Mvandermeer reageert op jou niet normaal is en we zeker als (toekomstige) collega's niet met elkaar omgaan. Vandaar ook de sarcastische opmerking over extra CRM klasje...

Ik ben eigenlijk ook wel een klein beetje nieuwsgierig waarom deze persoon voor SAA gegaan is..Laten we maar hopen dat de toon van zijn eerste post niet is als het echte karakter van deze persoon..
 
maar mvandermeer heeft wel een punt,
hij zocht hier klasgenootjes, en geen discussie over stella, er zijn toch genoeg stella topics waar julllie je ei kwijt kunnen.
 
Terug
Bovenaan