Status A321 Onur Air RTM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op de radio. Numero dos van Onur die wat mankeert. Op EHAM is een Airbus van Onur Air tegen een pushback truck aangereden. Ik kan op de nieuws sites nog niks vinden.
 
Klopt dat hoorde ik

maar ik weet niet wat de met die piloten van Sky aan de hand is maar okey

We vlogen met een Boeing 737-400 van Sky

op 23000 feet flaps down flaps down en gear down terwijl normaal dat op ongeveer 10000 feet gebeurt en gear vlak voor de landing.
 
op 23000 feet flaps down flaps down en gear down terwijl normaal dat op ongeveer 10000 feet gebeurt en gear vlak voor de landing.

sorry? op FL230 gear en flaps? en nomraal op FL100 ???

ehhhhhhhh


maar ik weet niet wat de met die piloten van Sky aan de hand is maar okey

hoezo? kan ook zijn dat die push back truk in HUN vliegtuig is gereden toch? niet oordelen voor je het echt weet.



edit:

misschien is het handig om je simlogboekje aan de kant te leggen en eens na te gaan of je ooit in een echt vliegtuig voor in hebt gezeten.
Je komt niet echt over als iemand met 12000 uur op bijna alle boeings.....
 
Laatst bewerkt:
kl0641 je komt enigszins ongeloofwaardig over.. :dozey:
een beetje verward ook als je het mij vraagt

ff de uurtjes en types in je profiel aanpassen misschien?
(0 heb ik dan in gedachten) :grijns:
 
Bij KL0641 staat ook nog in het profiel dat ie in opleiding is. Waarschijnlijk is alles even teveel geworden en in de bol geslagen.

Zou zeggen, "take a break, take a Kitkat"!

GF.
 
Ik begreep al niet waarom dit forum op slot gaat...

Klopt dat hoorde ik

maar ik weet niet wat de met die piloten van Sky aan de hand is maar okey

We vlogen met een Boeing 737-400 van Sky

op 23000 feet flaps down flaps down en gear down terwijl normaal dat op ongeveer 10000 feet gebeurt en gear vlak voor de landing.

Nu wel...:passed:
 
Klopt dat hoorde ik

maar ik weet niet wat de met die piloten van Sky aan de hand is maar okey

We vlogen met een Boeing 737-400 van Sky

op 23000 feet flaps down flaps down en gear down terwijl normaal dat op ongeveer 10000 feet gebeurt en gear vlak voor de landing.

Wat google allemaal niet kan vinden...
Google: 'kl0641'

Xcu.nl
Gebruikersnaam: kl0641
Echte naam: xxxx
Status: Gebruiker
Leeftijd: 16
Geslacht: man
Woonplaats: Almelo
Provincie: Overijssel

Partyflock.nl
Naam: xxxx
Woonplaats: Almelo (Overijssel)
MSN: [email protected]
Beroep: Scholier 4e jr
Geboortedatum: 11 maart 1990
Leeftijd: 16
Geaardheid: hetero
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: electro, r&b, trance

Aangemeld op: 8 november 2006 14:44

Airwork.nl
Ik had een vraagje wat helemaal los staat van dit onderwerp

Als beide piloten uitgeschakeld zijn en dat niet meer kan vliegen behalve iemand die wel ervaring heeft op de desbetreffende kist maar geen brevet

zou die dan het vliegtuig over mogen nemen?

stuur reacties naar [email protected]

B.V.D. Wilco

Doe je goed voor een 16 jarige, al die typratings :eek!: .
Zal wel flight simulator zijn....
Niet dat ik een hekel aan flightsimulator mensen heb, maar dit is geen flight simulator forum en nu denken mensen dus dat jij echt die typeratings hebt.
Als ik jouw was zou ik jezelf wat anoniemer maken :grijns:

PS: ik denk dat ik me profiel moet aanpassen, ik heb me ATPL papieren vliegtuigjes ook al gehaald en daar zo'n 1500u met een b747 op papier formaat gevlogen. (sorry dat ik een beetje sarcastisch ben).

DBX
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt dat hoorde ik

maar ik weet niet wat de met die piloten van Sky aan de hand is maar okey

We vlogen met een Boeing 737-400 van Sky

op 23000 feet flaps down flaps down en gear down terwijl normaal dat op ongeveer 10000 feet gebeurt en gear vlak voor de landing.

Ehhhh weet ik waar je dat vandaan hebt maar max flap extension altitude is toch echt 20,000ft op de 737-400!
 
PS: ik denk dat ik me profiel moet aanpassen, ik heb me ATPL papieren vliegtuigjes ook al gehaald en daar zo'n 1500u met een b747 op papier formaat gevlogen. (sorry dat ik een beetje sarcastisch ben).

DBX

Man ik heb al zeker 2500 uur personenvoertuig (Frozen Rijbewijs B) op m'n naam.
 
Alle respect voor flighsimmers, maar het lijkt wel alsof iemand reclame voor Airwork heeft gemaakt op een flightsim-forum. Het zou de toevloed van bepaalde deelnemers verklaren.
Ik ga nu maar een tijdje de nieuwe registraties modereren, hopelijk helpt dat wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan