hoi hoi iedereen,
ik ook weer terug van CML. Nouja, gisteren al, maar was echt helemaal op...
We waren met z'n 9'en. 8 jongens en 1. Was wel lachen toen ik aankwam. "Ik kom voor PO1." die mevr." Nou dan ben je vast mevr. die en die". "Ja klopt". "Speel vals hoor, je bent de enige vrouw." Oke leuk....
Eerst ruimtelijk inzicht ... mijn grote struikelblok, want het is al jaren bekend dat ik het ruimtelijk inzicht van een koe heb, maar omdat ik wel enige kennis van vliegtuigjes heb, ging ik er toch met goede moed tegen aan. Toen ie klaar was, wist ik echt niet meer wat ik nou gemaakt had, maar wist een ding wel, ik kon m'n spullen pakken, want pas bij de laatste 10 begon ik het echt te zien, en dan ben je toch echt te laat....
Nou op naar de taart/pizza/wiebertje...
Ik had echt oorlog met m'n linkerpedaal. Had op een gegeven het gevoel dat die meneer gewoon m'n functies zat om te draaien, want er klopte allemaal helemaal geen ene viool van.
Selectieve luistertest ging daarentegen weer prima!
uitslag:
ruimtelijk inzicht: 3
joystick: 7
repedaal: 5
lipedaal: 3
sel. luist: 2 fout.
Balen? Ja stevig balen ja...
Nou vertelde die mevrouw die het nieuws kwam brengen dat de meeste vrouwen er, zeker de eerste keer, afgaan op ruimtelijk inzicht, dus dat het zeker geen schande was.... Ze vroeg wel of ik misschien een idee had waarom m'n lipedaal zo slecht was.... Nou ik had er echt ruzie mee... En aan de andere kant, loop nog bij de Orthopeed voor die enkel dus de informatie toevoer is niet goed. Maar ik haat het om een verklaring te hebben in m'n eigen domheden (ben in okt. van de trap gestruikeld en nu dus nog steeds bezig met een opstandige enkel)
Dan de cijfers van de groep
jongens: 8
meisjes: 1
PO1 gehaald: 1 (en die gast deed het voor de 3de keer, dus Silent there's hope!!)
laagste scores.
ruimtelijk: 2
joystick: 1
repedaal: 3
lipedaal: 1
luister: 12 fout(!!!) ik maak geen grapje...
Over zes maanden ga ik er weer voor. Nu zeker, omdat mijn lieve man heeft gezegd dat ik het moet proberen (En die was de voorzitter van het comité "Hou Bastienne uit de luchtmacht".
grtz,
Bas