bbastienne
Veteran
ja kijk, ik heb aangegeven dat ik in april al wel zou willen beginnen. maarja, eerst maar PO1 overleven en dat GVSS boekje leren. Ik weet het one step at the time. maar liever mee verlegen dan om verlegen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmm dat is echt slecht nieuws. Ik ben nu aan het wachten op de uitslag van mijn VMO-2. Als die goed is moet ik dus nog een hele tijd wachten op de PVS.
Eerst maar hopen dat mijn VMO-2 in orde is.
gr, vegy
tijdens de voorlichting vroeg de voorlichter of er mensen waren die een voorkeur hadden met betrekking op beginnen. Er zijn natuurlijk nog mensen die eerst examen moeten doen ed. en die mensen hebben nou eenmaal geen "haast" met selecties.bbastiene, wanneer hebben ze aan jou dan gevraagd wanneer je wil beginnen? (het zou kunnen dat het ook ooit aan mij gevraagd is maar dat kan ik me niet echt herinneren)
I'll correct you, cause you're wrong;-)Hieruit constateer ik dat er sinds die tijd geen PVS meer heeft plaatsgevonden (correct me if i'm wrong!).
@flyingfarmer:
Nee natuurlijk is het niet eerlijk. Maar waarom zouden ze mij, al data geven?!? Dat vraag ik me dan af... Waarschijnlijk omdat ik dan heb afgegeven nog in april te kunnen beginnen oid. Ik weet ook niet waarom!!! Ik zeg alleen wat ik op m'n brief heb staan. en daar staat echt:
PO1: 28-01-2009: 12.00 uur
GVSS: 04-02-2009 t/m 05-02-2009
PO2: 10-02-2009
VMO1 en FAM: 12-02-2009
Briefing PVS Portugal: 13-02-2009
PVS*: 15-02-2009 t/m 21-02-2009
VMO2: 24/26-02-2009
En dan natuurlijk nog een hele rits reserve data.
Er staat wel bij de * dat de datum van PVS na VMO2 kan liggen.
Ik weet het verder ook niet. Kan alleen zeggen wat ik hier voor me heb liggen....
Nou, ik denk dat het toch iets anders in mekaar zit.
Ik ben in 2007 begonnen aan de selectieprocedure (in het oude systeem), maar ben toen in Januari 2008 bij PO-2 afgekeurd. Afgelopen maand heb ik PO-2 gehaald, en bij het planbureau kreeg ik meteen de eerst volgende VMO1 en PVS datum voorgeschoteld, terwijl ik net uit het oude systeem ben overgezet naar het nieuwe. In principe moeten de mensen die er als eerste voor in aanmerking komen, ook het eerst aan de beurt zijn. Ik vermoed dat andere situaties gelden bij horizontale instromers.
Als je het echt 100% zeker wil weten, kun je het beste even contact opnemen met het planbureau van het CML, zij zullen je vast en zeker graag te woord staan.
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar heb een vraag. Een vriend van mij is zojuist goedgekeurd bij de KLu maar kan niet beginnen. Hem is verteld dat hij pas over een jaar tot twee jaar kan beginnen op de KMA! Dit is natuurlijk een slechte zaak.. Hoe zien deze situaties er nu uit aangezien dit geval al van twee maanden terug is.
I'll correct you, cause you're wrong;-)
(ik heb btw waarschijnlijk bij die vriend van jou dan bij de 1e briefing gezeten van portugal) ik ging eind november naar portugal. uit mijn groep waren 2 jongens die nog een keer naar portugal moesten die 2 jongens zijn de laatste geweest die in portugal geweest zijn wat ik weet. een maat van mij moet ook de eerst volgende pvs naar portugal, dus hij zal waarschijnlijk bij jou maat zitten;-)
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar heb een vraag. Een vriend van mij is zojuist goedgekeurd bij de KLu maar kan niet beginnen. Hem is verteld dat hij pas over een jaar tot twee jaar kan beginnen op de KMA! Dit is natuurlijk een slechte zaak.. Hoe zien deze situaties er nu uit aangezien dit geval al van twee maanden terug is.