Stand van Zaken Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allereerst gefeliciteerd met het behalen van de intake-GVSS natuurlijk.

Maaurh, ik heb vandaag een belletje naar het CML gedaan over hoe en wat (ik heb 18-10 m'n intake-GVSS), maar ze vertelde me dat de intake tot 15-11 vol zit en de GVSS zelfs tot 5-12!!!

Mazzel hebben voor jou dus, succes!

Hey, leuk om Kevin en de andere daar te zien, en om de intake te halen (met 1 fout:S). Nu nog de GVSS halen... (nog geen datum vastgesteld). iig veel suc6 allen

Hey Kevin en de rest ook natuurlijk ;)

Zit hier alweer in t hoge noorden. Intake gehaald 1 foutje (bij dalen de hoogte aflezen om de 30 sec. en niet om de 10 zoals ik eventjes dacht :P:)

Ik heb de GVSS van 5 t/m 7 november aanstaande. Dus lekker snel!! En ik hoef dan natuurlijk pakjesavond niet te missen :haha:

Nog meer mensen die 5 november heen gaan??

Groetjes

Joost, doe je twee selecties tegelijk? Ik las in een ander topic dat je PO-1 had gehaalt, en dat je 18 oktober Po-2 hebt. Is dit te combineren?

wow jij mag 5 november al ??? Wanneer heb je intake gedaan? Ik mag pas eind november...

Aangezien ik naast hem stond tijdens het maken van de afspraak, kan ik wel even antwoord geven. Het ging hier om een plek van iemand die uitgevallen was. Ik was namelijk na hem en kon op z'n vroegst 3 december. Geen probleem natuurlijk maar dan snap je het verschil.

GR!!

Wat Kevin zegt klopt, er was idd iemand uitgevallen voor 5-11, dus dat kwam voor mij goed uit. Wel lullig voor Kevin idd want die stond ernaast (sorry ;))

En om op de vraag van Marty terug te komen. Ik doe idd de selectie van KLu en KLS tegelijk. Ik zit nu namelijk in VWO 6 en als de droom om vlieger te worden voor mij niet door kan gaan (doordat ik beide selecties niet haal), dan heb ik op deze manier nog voldoende tijd om een andere studie te kiezen.

Zoals het nu gaat is het voor mij geen probleem om beide selecties te doen. Dus ik zou niet weten waarom niet. Heb er zelfs ook nog een beetje voordeel bij, want ik heb nu volgende week PO2 voor de KLS en dan weet ik voor de KLu al een beetje waar ze op letten, of denken jullie dat ze hier op hele andere dingen letten?

Groetjes

No hard feelings hoor. 4 weekjes op de volledige selectie zal weinig uitmaken. Ik zie je wel weer op de KMA ;).....Was dat maar zo!

GR!

Wat Kevin zegt klopt, er was idd iemand uitgevallen voor 5-11, dus dat kwam voor mij goed uit. Wel lullig voor Kevin idd want die stond ernaast (sorry ;))

En om op de vraag van Marty terug te komen. Ik doe idd de selectie van KLu en KLS tegelijk. Ik zit nu namelijk in VWO 6 en als de droom om vlieger te worden voor mij niet door kan gaan (doordat ik beide selecties niet haal), dan heb ik op deze manier nog voldoende tijd om een andere studie te kiezen.

Zoals het nu gaat is het voor mij geen probleem om beide selecties te doen. Dus ik zou niet weten waarom niet. Heb er zelfs ook nog een beetje voordeel bij, want ik heb nu volgende week PO2 voor de KLS en dan weet ik voor de KLu al een beetje waar ze op letten, of denken jullie dat ze hier op hele andere dingen letten?

Groetjes

Op de KLS word je in eerste instantie piloot
Op de KMA word je in eerste instantie militair

Hey mensen,

Heb me GVSS intake ook gehaald met 3 fouten. Paar fouten die ik de toekomst hopelijk niet meer maak:p 3 December mag ik ook de simulator in! Duurt nog wel ff maar kan ik me tenminste goed voorbereiden.

vandaag m'n FAM gehaald.. maar nog steeds wachtend op mn VMO-2 uitslag :(
duurt nu al bijna 3 weken.. bij het CML zeiden ze dat ze de uitslag van de EEG nog niet binnen hadden :1855:

Oke, sorry! Ik had de mensen die hun test hadden gehad en niks meer van zich lieten horen weggehaald, tot de tijd dat ze weer wat nieuws posten. Zo kan ik ze makkelijker weer indelen.

vandaag PO1 gehad. en ben nog door ook met mooie resultaten. hetzelfde geldt voor RML16. is ook door!
:D:D:D:D:D

15 november intake GVSS

wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan