Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Kevin en de rest ook natuurlijk
Zit hier alweer in t hoge noorden. Intake gehaald 1 foutje (bij dalen de hoogte aflezen om de 30 sec. en niet om de 10 zoals ik eventjes dacht![]()
Ik heb de GVSS van 5 t/m 7 november aanstaande. Dus lekker snel!! En ik hoef dan natuurlijk pakjesavond niet te missen :haha:
Nog meer mensen die 5 november heen gaan??
Groetjes
wow jij mag 5 november al ??? Wanneer heb je intake gedaan? Ik mag pas eind november...
Wat Kevin zegt klopt, er was idd iemand uitgevallen voor 5-11, dus dat kwam voor mij goed uit. Wel lullig voor Kevin idd want die stond ernaast (sorry)
En om op de vraag van Marty terug te komen. Ik doe idd de selectie van KLu en KLS tegelijk. Ik zit nu namelijk in VWO 6 en als de droom om vlieger te worden voor mij niet door kan gaan (doordat ik beide selecties niet haal), dan heb ik op deze manier nog voldoende tijd om een andere studie te kiezen.
Zoals het nu gaat is het voor mij geen probleem om beide selecties te doen. Dus ik zou niet weten waarom niet. Heb er zelfs ook nog een beetje voordeel bij, want ik heb nu volgende week PO2 voor de KLS en dan weet ik voor de KLu al een beetje waar ze op letten, of denken jullie dat ze hier op hele andere dingen letten?
Groetjes