Spullen op kls campus

mattvanwyk

New member
Weet iemand hoe het op de kls zit met overnemen van spullen van anderen?
Ik ga 10 oktober mijn kamer in en vroeg me af of ik niet een bank kan overnemen van iemand die daar vertrekt.

Als je hier iets van weet, graag posten aub.
 
Vaak worden er spullen achter gelaten in de kelder of huiskamer(ik heb er ook een koelkastje en wandkast neergezet). Misschien ff kijken tijdens je intro-dag wat er staat, en gelijk claimen :)
 
Uhm, d'r staan ook nog wel eens spullen van mensen die net verhuist zijn en de rest van hun inboedel in de loop van de week komen ophalen, dus wat er staat heeft soms wel degelijk een eigenaar....
 
Die bank ga je toch niet in je kamer zetten, daar is je kamer te klein voor. GR staat meestal al wel het een en ander in. En anders kan je echt wel ergens in Eelde een oude bank op de kop tikken voor 10 euro ofzo. Lang leve www.marktplaats.nl zou ik zeggen ;)
 
Sweetsurrender: hoezo past een bank niet? Ligt een beetje aan in welk gebouw je zit denk ik. Je moet natuurlijk geen 5-zithoek willen, maar ik ken een aantal mensen met een bank in hun kamer op de KLS waarbij het prima kan.
 
Ja, tuurlijk, het kan wel... Ik ken ook mensen met een tweepersoonsbed in hun kamer. Het past wel, maar handig is het vaak niet, tenzij je minimaal bent met de rest van je spullen. Verschilt natuurlijk ook per persoon, maar ik zou persoonlijk niet weten waar ik zo'n ding nog kwijt kan.
 
Hey,

Ik kan waarschijnlijk per 1 december beginnen bij de KLS. (Ben nog niet helemaal door de medische keuring heen). Ik had een aantal vragen wat betreft de huisvesting:

- Grootte?
- Kosten?
- Woonkamer/Keuken?

Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen? Daarbij vroeg ik me hoe het met de vakanties zit. Heb je als je 1 december begint een kerstvakantie? Of voorjaarsvakantie? Ivm het boeken van de wintersport vakantie. Ik ben benieuwd!

Mvg,

Pino0
 
Grootte hangt af of je op de camping of ABC komt. Geloof 12 a 15 m2 ofzo.
Kosten ca. 320e-365e per maand.
Woonkamer heb je in de ABC gebouwen en op de camping iets heel kleins met z'n allen.
Keuken gezamelijk. ABC heet 2 kookplaten per keuken.

Er is wel een kerstvakantie, maar als ik jou was, zou ik even met het planningshok van de KLS bellen.

Succes
 
Hee PinoO,

Bel de KLS ff want bij ons is bekend dat de klas van december verschoven is naar januari. In december heb je dan de introductie en op 23 december kun je je kamersleutel ophalen. Vervolgens starten de lessen op 5 januari. Het programma is verschoven omdat er nog geen huisvesting is......

Heb je al zekerheid dat je in de eerstvolgende klas zit? Meestal is alles wel volgepland zo'n 2 mnd vantevoren.

Daarnaast, onze klas vertrekt 19 december van de campus richting de VS (dan pas weer 30 kamers vrij) en heb nog een koelkast in de aanbieding. Van oud vrouwtje geweest, dus in prima staat! 25 euri's....

Groet, PH-Chucky
 
Hey,

Ik zit ook in die klas. Ik begin nu 5 januari. Ik heb afgelopen weekend alle papieren binnen gekregen. Vandaag moest ik nog een keer terug voor een oogkeuring op Schiphol. Op mijn ogen was niks aan te merken, dus ga ik ervan uit dat ik nu medisch goedgekeurd word. Nu alleen nog wachten op de officiële brief van de KLS.

Mvg,

Pino0
 
Terug
Bovenaan