Sporten naast je opleiding (KLS)

PFM

New member
Hey iedereen,

Ik heb een vraagje voor mensen die al op de KLS zitten: Denken jullie dat sporten naast je opleiding valt te combineren met de opleiding aan de KLS?

Ik denk er aan om te blijven voetballen, en dat is dan 1 keer per week trainen en nog een keertje een wedstrijd.

Dus graag hierover jullie mening en ook graag reacties van mensen die uit ervaring spreken.

Groetjes,
Joost
 
We hebben hier een voetbalcommisie, een hockeycommisie, een senaatslid voor Sport, twee tennisvelden en een kortingsregeling met de plaatselijke fitnessclub.

Nog meer vragen? :)
 
Als jij een auto hebt of de bus neemt naar Ureterp en je na je training nog een bus terug kan pakken, waarom niet?
 
Eens met Talsma, het is volgens mij prima te doen. Je hebt elke dag tot uiterlijk 16:30 les dus als je 's avonds training hebt en je hebt 't er voor over om heen en weer te rijden, kan dat gewoon.
 
Ja dat denk ik ook en ben ook gevraagd om ergens anders te komen voetballen, is dichterbij Eelde. Maar ik wist niet hoe het zat met de studiedruk enzovoort.

Maar hartelijk bedankt voor jullie reacties.

Is er misschien nog iemand die er ook zelf ervaring mee heeft?

Groet
 
en hoe zit het eigenlijk met sporten (voetballen) tijdens het piloot zijn zelf?
zijn er mensen die hier ervaring in hebben? of tips
 
Teamsporten kun je bijna vergeten als je eenmaal vliegt.
Je bent bijna altijd weg en zeker in het weekend (als er dus wedstrijden zijn).

Ik doe alleen nog sporten waar ik geen andere mensen voor nodig heb.
Sportschool, wielrennen, kitesurfen, tennis zijn voorbeelden.
 
In eelde is ook een buitenzwembad en daar kan je gratis in op vertoning van je KLS pas. Vooral relaxt als je wat vroeger uit bent of gewoon in de zomer.
 
Terug
Bovenaan