Spanair recruitment

Dr Esteban

New member
Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen of Spanair piloten aanneemt.
Zo ja, wat zijn de eisen en de voorwaarden?

Kijk uit naar jullie reacties.

Ciao
 
Oorspronkelijk gepost door Viper1983
Ik heb gehoord van wel, zijn mensen heen die ik ken.
Je moet oa goed spaans kunnen spreken!

Verder weet ik het niet. Kijk eens op www.ppjn.com
Spaghetti, vamos a la playa en porque yo tengo la poronga tan larga que quando camino me lo piso? is zo ongeveer al het spaans dat ik ken, is dat goed genoeg denk je? :D
 
Ja had idd al gekeken op ppjn, helaas weining concreets wat betreft Spanair en andere Spaanse airlines.
Weet dat het in principe moeilijk is (maar niet onmogelijk) binnen te komen als buitenlander/slecht Spaans sprekende.
Heb op dit moment een goede baan, maar vind het toch interessant de mogelijkheden te onderzoeken.

Zijn er mensen op dit forum die werken bij een Spaanse mij. Wat zijn jullie ervaringen?

Gr.
:cool:
 
Muy buenas noches allemaal, zie dit topic net pas.

Ben om heel eerlijk ze zijn niet echt op de hoogte of ze wel of niet mensen aannemen en voor welke base dat dan is.

Zover ik weet zijn er vorig jaar 10 man aangenomen voor de MD series bij ons en evenveel man doorgestroomd naar de airbus vloot.

Een eis is in ieder geval dat je Spaans goed / bijna vloeiend moet zijn. De procedures zijn in het Spaans, maar checklisten zijn in het Engels, verder is het een pre als je meerdere talen spreekt, liefst duits en frans en je een typerating hebt op de bus of de MD.
Hoe het precies met ureneisen zit weet ik niet precies maar daar kan je achter komen door ze even te mailen.

Ik weet wel dat ze op dit moment aan het werven zijn voor Cabine personeel.
(en dit is een uitstekende manier om een bedrijf binnen te komen want van hiertuit is het wel makkelijker doorstromen naar een positie in de cockpit omdat je dan intern bent.)

Voordeel van leven, wonen en werken in Spanje is dat het leven in vergelijking tot de rest van europa vrij goedkoop is, ook vliegtuigje huren om je uren te maken / peil te houden als je niet vliegt zijn goedkoper dan waneer je bv in Nederland vliegt. Ik schrok toen ik de prijzen hoorden die men in NL betaald voor een uurtje vliegen.

Ikzelf ben hier binnen gekomen via operations (jepessen op order brengen) toen doorgegroeied naar platform en naar AeroM gegaan en toen gesolliciteerd bij spanair en aangenomen.

Je kan natuurlijk altijd even een e-mail sturen of gewoon je CV en brief naar de HR sturen, hieronder het adres.

Spanair
DPTO. RRHH
P.O. Box 50086
07611. Palma de Mallorca
España

Correo electronico (e-mail) [email protected]

mocht je meer info willen, vraag maar raak.
 
Terug
Bovenaan