Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Juist Vandaar een nieuwe thread.
En eigenlijk werkt het: het is geen bedrijf om je vliegcarriere te jumpstarten. Maar als je echt buzjets wil vliegen - een heel erg leuk bedrijf.
OM
hmm, als je buzjets wil vliegen, waarom niet meteen NetJets?
Daar moet je als harde eis 1500 uren meenemen, heavy of medium jet...
JW
Heavy, medium JET????? sinds wanneer is dat dan? Ik weet van die 1500 uur, maar vorig jaar is nog een kennis van me aangenomen met 1500 TT meeste was MEP/T en medium turboprop. Kan me niet voorstellen dat een bedrijf, dat staat te springen om mensen de eisen opschroeft.
Climb350
Slecht met een jaartje of 5!@ FlyingDutchman (Je was me voor met je naam)
Als je echt de behoefte voelt om 40k te verbrassen, doe het dan aan een typerating en uren waar je wél wat aan hebt.
@ FlyingDutchman (Je was me voor met je naam) I get your point. Ik begrijp dat alle comments hier goed bedoeld zijn, maar feit is dat ik mijn eigen situatie zelf het beste ken, dus die beslissing ook het beste zelf kan nemen. Daarnaast woon ik op mezelf, rijd m'n eigen auto, en ben nog net niet zo gek geworden van de luchtvaart dat ik die 40K neer ga leggen. Maar ik begrijp dat men niet meer info heeft?
Dat ben ik met je eens, ik betaal liever voor een typerating waarmee ik een baan krijg, dan dat ik 35k neerleg voor een 'nuttige' typerating waar geen baangarantie aan vast zit. Het is zo makkelijk te oordelen als je al hoog en droog op die rechter- of linkerstoel zit. Maar, dat betekent niet dat ik die 40k klakkeloos neerleg. Daarnaast heb ik voor mezelf een volledig beeld van mijn financiele situatie en weet ik me kan veroorloven en wat niet. Ik ben benieuwd wat het bedrijf te bieden heeft.
Ook ik ben solid tegen gekomen toen ik nog niet hoog en droog op de rechter stoel zat, maar meer dan tegenkomen is het dus ook niet geworden, en maar goed ook! Als het nou 40k was die je in je salaris terug krijgt...en zoals Koning Lucht al zei....het duidt ook niet echt op een gezond bedrijf, en ik denk ook niet dat ze nog veel mensen zullen krijgen als ze deze eis niet aanpassen...
IMHO!
Lijkt me moelijk... Hoe leg je het uit aan je huidige crews die dat geld hebben betaald?