Smilde ist nicht mehr

  • Onderwerp starter Onderwerp starter XDgb14
  • Startdatum Startdatum
Aanslag van de Barnstormers? Fundementalistische class G infiltranten? Storyteller Stunt :eek!:?

VFR Obstacle chart en Grid Mora kan aangepast worden...

JW
 
Nu moeten we toch met een pen de VFR kaart aanpassen? Zal binnenkort wel een NOTAM komen waarin dat staat. Ergens wel jammer, vond het wel een makkelijk navigatiepunt.
 
Hoe krijgt Noord-oostelijk Nederland nu zijn tv en radio signalen (als je geen kabel hebt)?
Niet :traantjes

Er wordt gewerkt aan 'n tijdelijke (100 meter hoge) mast.
Vermoedelijk is deze eind volgende week operationeel.
 
Niet :traantjes

Er wordt gewerkt aan 'n tijdelijke (100 meter hoge) mast.
Vermoedelijk is deze eind volgende week operationeel.

En Midden-Nederland ook niet, aangezien Lopik er ook uit ligt. Daar wordt inmiddels aan gewerkt en in de loop van het weekend verwacht men steeds grotere delen van het land weer van tv en radio te kunnen voorzien.

P.
 
Ik wist niet dat dat ding ingestort was. Ik dacht dat de toren aan het einde van zijn bruikbare leven was gekomen, en afgebroken werd. Een korte google search leerde iets anders. En met Lopik er uit, wordt het wel heel stil in grote delen van NL.
 
Ik begrijp niet, dat er niet meer vragen worden gesteld als twee zendmasten tegelijk de fik in gaan. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik vind het wel wat onwaarschijnlijk.
 
Vind het zelf ook een beetje te toevallig. Ik neem aan dat er wel meer onderzoek zal worden gedaan, misschien dat ze het alleen niet in de openbaarheid brengen om na-apers te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan