Slapende piloten bij Ryanair

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Duzz
  • Startdatum Startdatum

Duzz

New member
Vanavond om 23.00 uur bij Talpa documentaire over alles wat er mis is bij Ryanair: gebrekkige veiligheidsprocedures, vieze vliegtuigen, uitgeputte bemanning en piloten die klagen over teveel vlieguren.
 
Dit is toch ongelooflijk... Ik krijg de mededeling ; Deze dienst is alleen beschikbaar voor KPN ADSL klanten.
 
Wilde ik net zeggen!!! al die andere kanalen doen het wel...

Naja, dan maar weer FOX news kijken...
 
Dit is toch ongelooflijk... Ik krijg de mededeling ; Deze dienst is alleen beschikbaar voor KPN ADSL klanten.

Ja tot heden kon ik vanuit de UK gewoon Talpa kijken......deze ^&%&%$ hebben er weer een stokje voor gestoken. Zal wel weer te maken hebben met bepaalde uitzend rechten .....

Net zoals je het NOS Journaal (verblijfende in het buitenland) tijdens de olympische spelen niet via internet kunt bekijken in verband met bepaalde uitzend rechten...

gjk
 
Fraai...maar de tijdgeest klinkt door;' t moet toch allemaal goedkoop?Jan Publiek wil het zo!
Al moet ik wel zeggen;door en door vermoeide stewardessen/piloten , 25 min.turn-arounds, 4/5/6 leg dagen, 5/6 dagen achter elkaar met 10,11,12 uur duty per dag op de klok met NUL tijd om fatsoenlijk te p*ssen of te kanen-Hmmmm, waar ken ik dat van?
 
Het is natuurlijk heel makkelijk om met een beetje creatief editten een bepaald beeld te schetsen.

Echter vooral het paspoort-item verbaasd mij, ik zou als captain niet willen vertrekken als ik niet zeker wist dat iedereen echt is wie die beweert te zijn aan boord.

Zijn er overigens geen Ryanair piloten op dit forum die hun eigen licht hierover kunnen laten schijnen en wat meer inside info kunnen geven, zoder dat het voor de publiciteit is gemaakt c.q. aangedikt?
 
@Marshall, Bij het bedrijf waar ik werk (Niet RyanAir), zijn er regels m.b.t. het praten over het bedrijf etc.. Ik kan me niet voorstellen dat RyanAirvliegers hier, op een publiek forum, hun eventuele gal gaan spuien over hun werkgever...
 
FlyHigh zei:
Zoals ik al zei: "Jammer dat ik het niet hier kunt kijken" :grijns:

haha maarja toen had ik zelf kanalenkiezer nog niet getest ;) was allang geleden dat ik er eens had gekeken! dus wist niet dat jij wel wist dat ie t niet zou doen :D
 
Ik had die aflevering al in engeland gezien. Ze hebben 6 maanden dagelijks gefilmd en dit is het meest schokkende wat ze hebben? Dat stelt dus echt niets voor en gebeurd bij zoveel maatschappijen.

Wat een onzin allemaal
 
prettyfly zei:
haha maarja toen had ik zelf kanalenkiezer nog niet getest ;) was allang geleden dat ik er eens had gekeken! dus wist niet dat jij wel wist dat ie t niet zou doen :D

Ghe ghe, WIst ik ook helemaal niet, maar kwam toevallig wel goed uit :grijns:
Zo werkt het toch wel vaker in de luchtvaart :haha:
 
Terug
Bovenaan