Slagingspercentage

wzza

Legend
hey, ik ben nieuw op t forum en wil in me examenjaar MBO nivo 4 (over 1,5 jaar) ook aan de selectie deelnemen.

Nu hoor ik overal dat maar 1% van de 150/200 mensen door de selectie komt etc. Toch zijn er mensen van dit forum die de selectie gehaalt hebben. Is het zo dat de 150/200 man die dus gezakt zijn helemaal niet op dit forum kwamen? Plz geef me een beetje uitleg :)

Mark,

Als je bij de eerste page van de stand van zaken kijkt kun je zien wie het wel of niet gehaald hebben en waar iemand eventueel in de selectie zit.

mzzl

Misschien dat de mensen die 100% gemotiveerd zijn het internet afstruinen op zoek naar informatie, vervolgens op Airwork terecht komen en zich aldus, met hulp van mede-forumleden en de kennisbank, maximaal kunnen voorbereiden. Afgezien van je vlieg-aanleg, zal dat zal altijd wat schelen en je kansen verhogen.
"Chance favors the prepared mind" !

Verder zijn er ook mensen bij die van Airwork hoorden van mede-kandidaten terwijl ze al met de selecties bezig waren.

En... uiteraard... brengt Airwork gewoon geluk!!! :airforce:

Helemaal waar!! toen ik voor de eerste keer PO1 deed, had ik nog nooit van Airwork gehoord en het rsultaat was een afwijzing. Maar in dat jaartje wachten heb ik altijd de Airwork site bijgehouden en ik heb mij aangemeld!! En sinds dien gaat het stukken beter!! Airwork, brengt gewoon geluk maar dat over die motivatie is ook absoluut waar.

Tja, ik ken er twee die ook goedgekeurd zijn, maar die zitten niet op dit forum... Dus op dit forum staan niet alle goedgekeurden, maar ik denk wel dat je met behulp van dit forum het vertrouwen in jezelf wat kunt opkrikken door de verhalen en/of uitleg van anderen te lezen.

en toch was ik lid.....:(

Maarre ik weet het al, ik was toen nog niet lang genoeg lid:rt: Gaat deze keer helemaal anders...

Terug
Bovenaan