Ik ben bezig met het plannen van een reis naar Zuid-Afrika komende zomer voor 50 uur Hour Building. Ik heb sinds enkele weken frequent contact met SkyAfrica en ik moet zeggen dat ik daar een heel goed gevoel bij heb tot nu toe.
Het enige wat voor mij momenteel een probleem oplevert is dat ze een 100% vooruitbetaling willen van de kosten voor accomodatie, vliegtuighuur en de licence validation proces. 14 weken voor aankomst willen ze 50% hebben en 8 of 10 weken van te voren willen ze de andere helft zien. SkyAfrica is niet bereid om deze regels te versoepelen aangezien zij zelf in het verleden ervaringen hebben gehad met klanten die voor een aantal weken een vliegtuig hadden gehuurd en plotseling halverwege de trip afzagen van het restant van de trip. Een vliegtuig wat vervolgens niet vliegt levert geen geld op, dus ik begrijp aan de ene kant best dat ze een deposit vragen.
Ik heb daarentegen zelf afgelopen jaar een slechte ervaring gehad in Florida m.b.t. het vooraf betalen van alle kosten omdat de vliegschool na 2 van de 3 weken plotseling ging sluiten. Dit heeft mij $3000,- gekost.
Ik ben al een beetje onderzoek gedaan op het internet en alles ziet er behoorlijk positief uit. Goede verhalen op het internet, er wordt over ze geschreven op diverse fora en in het blad van de VNV (april 2012) stond ook een goed stukje over deze school.
Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf? Of heeft iemand nog andere tips hoe ik kan uitzoeken of het écht een betrouwbaar bedrijf is?
Alvast bedankt.
Het enige wat voor mij momenteel een probleem oplevert is dat ze een 100% vooruitbetaling willen van de kosten voor accomodatie, vliegtuighuur en de licence validation proces. 14 weken voor aankomst willen ze 50% hebben en 8 of 10 weken van te voren willen ze de andere helft zien. SkyAfrica is niet bereid om deze regels te versoepelen aangezien zij zelf in het verleden ervaringen hebben gehad met klanten die voor een aantal weken een vliegtuig hadden gehuurd en plotseling halverwege de trip afzagen van het restant van de trip. Een vliegtuig wat vervolgens niet vliegt levert geen geld op, dus ik begrijp aan de ene kant best dat ze een deposit vragen.
Ik heb daarentegen zelf afgelopen jaar een slechte ervaring gehad in Florida m.b.t. het vooraf betalen van alle kosten omdat de vliegschool na 2 van de 3 weken plotseling ging sluiten. Dit heeft mij $3000,- gekost.
Ik ben al een beetje onderzoek gedaan op het internet en alles ziet er behoorlijk positief uit. Goede verhalen op het internet, er wordt over ze geschreven op diverse fora en in het blad van de VNV (april 2012) stond ook een goed stukje over deze school.
Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf? Of heeft iemand nog andere tips hoe ik kan uitzoeken of het écht een betrouwbaar bedrijf is?
Alvast bedankt.