Site vliegtuigverhuur

Pineize

New member
Heeft er iemand een idee of er een site bestaat die vliegtuigverhuur samenvat? Nu is er los vliegtuigverhuur, verhuur via clubs, enz, maar het is allesbehalve overzichtelijk.

Mocht zoiets niet bestaan, dan heb ik wel zin om er eentje in elkaar te steken mocht er interesse zijn.
 
Tot voor kort was er een website met een overzicht van alle verhuurders en de huurprijs per uur. De URL was: http://www.uurtjevliegen.nl

Maar deze site lijkt al enige tijd uit de lucht...

Ik denk dat er wel interesse is voor een website met overzicht van alle verhuur aanbieders.
 
Ik zou denk ik vooral interesse hebben in de privévliegtuigen die ook te huur staan, met eventuele contactgegevens, voorwaarden,... of de minder standaard toestellen die je niet zo snel bij een vliegclub vindt.
 
Ik zou denk ik vooral interesse hebben in de privévliegtuigen die ook te huur staan, met eventuele contactgegevens, voorwaarden,... of de minder standaard toestellen die je niet zo snel bij een vliegclub vindt.

Dit dus. Vooral voor mensen die hours building willen gaan doen hier in Nederland. Is al minstens 100 uur.
 
Er komt een site, ben er volop mee bezig.

Al 20 vliegtuigen op de site en als ik snel info krijg van 40 andere dan is het klaar om te starten met een goede 60 vliegtuigen in 4 landen.
Nu met de feestdagen kan antwoord natuurlijk wel nog even uitblijven.

Dan hopen dat het snel rond gaat en anderen contactgegevens kunnen aanbrengen van de vele verhuurders die nog niet opgenomen zijn.

Niet alleen voor hour building, maar ook ideaal als je op vakantie gaat en je wil er eens gaan vliegen.

Bezorg me dus gerust contactgegevens van "vliegtuigverhuurders". Dat mogen particulieren, clubs, verenigingen, enz zijn.
 
Mooi initiatief. Je zou dan eigenlijk ook een soort centrale jaarlijkse checkout moeten hebben, zoals openairplane.com dat heeft. Dan kun je op alle velden meteen terecht.
 
De website is online

www.acft4rent.com

Voorlopig meer dan 20 verhuurders gecontacteerd die samen een goede 200 vliegtuigen hebben in dik 10 landen.
Hopelijk is er een goede respons zodat het een mooie vloot wordt en vooral mooi verspreid over de EU.
 
Een goed initiatief, proficiat!

Mag ik suggereren een categorie/tabblad toe te voegen "per vliegtuigtype"? en een aanvinkvakje "IFR certified".
Bovenal wenselijk: links naar de verhuurders, zoals op de pagina van Niner Mike.
 
VFR/NVFR/IFR indien voorkomend staat al vermeld ;-)

Er is ook een linkpagina ;-)

Voorlopig komt er geen extra pagina met de types, eerst zien hoe dit loopt. Bij de airfield pagina zie je ook heel snel wat er waar beschikbaar is. Meer info vind je dan op de betreffende "landpagina".
 
Verhuurders in het buitenland zijn altijd welkom :-)

Als ik thuis ben stuur ik je wel een linkje van mooie C172 met 210pk continental motor. Heb er zelf aantal uur mee gevlogen. Vrij schappelijke prijs. Hij staat in Litouwen op kaunas aleksotas aerodrome EYKS. Litouwen is een mooi land met zijn bossen en vele meren. Aanrader.

Mvg,

V1
 
Terug
Bovenaan