Leeftijd & Salaris
Leeftijd & Salaris
@ Spank 301
Volgens mij niet, maar wanneer je veel ervaring hebt bij de KLu dan willen ze je vast graag hebben, en als je op de Chinook hebt gevlogen heb je nog Multi Crew gevlogen ook nog dus dan moet het al helemaal geen probleem zijn.
Voor de duidelijkheid, NEE een B737 is geen chinook, maar het MCC principe blijft hetzelfde, en wanneer je bij 334SQN hebt gevlogen is het al helemaal geen probleem! Wat heb je gevlogen/vlieg je als ik vragen mag?
@ chaos control,
Het is denk ik wel even handig om erbij te vermelden dat het ongeveer 4 jaar duurt voordat je helemaal klaar bent als VKL, en dat het, wanneer je een echte TWR/APP VKL wil worden het nog wel langer kan duren. ACC gaat sneller, maar ja, is geen TWR/APP. Overigens is het ook wel handig om duidelijk te maken dat er wel ERG veel mensen afvallen gedurende de opleiding. Het feit dat je een goeie opleiding hebt volbracht wil nog lang niet zeggen dat je een VKL kan worden, dat heeft niets met intelect te maken, maar is meer een afwijking die je moet hebben.
Dus mensen, als het je iets lijkt gewoon solliciteren, er zijn banen zat als VKL, maar denk niet dat je het " even" doet, want het is een hele lange weg, als je het al haalt, en wanneer je er toch komt krijg je een vorstelijk salaris, maar rij je elke dag naar de eerder genoemde "freggelgrot" om op je scherm te kijken, en je dingetje te doen. En ik moet zeggen, ik ken een hoop vliegers, maar geen één die het vrijwillig zou willen doen, hooguit wanneer hij echt geen vlieger meer zou kunnen zijn! Ik ken ook een hoop VKL's die nu echt niet meer vlieger zouden willen worden omdat ze gewend zijn aan het huidige leven, en geen salaris meer willen inleveren, dus voor alles is iets te zeggen.
Maar als alleen GELD je drijfveer is en je niet persé iets wil doen wat je echt altijd al hebt willen doen zoals vliegen, wat uiteindelijk de meeste mensen hier op het forum willen, GA ER VOOR!!!!
Groeten
André