Rondvlucht Portugal

fixedgear

New member
Het volgende vond ik niet terug via het zoekscherm:

Volgende week samen met de vrouw op vakantie in Portugal in Sintra, ten westen van Lisabon. Nu willen wij dit voornamelijk vanaf de grond bekijken, maar toch kwam het idee om een (rond)vlucht te doen.

Omdat het om een enkele vlucht gaat, was ik niet van plan om een checkout te doen, dus neem ik graag een instructeur mee.

De meeste ervaring heb ik op Piper Warriors/Archers en ook een aantal uur op een Diamond DA40.

Wie weet er in de buurt van Sintra leuke velden, waar ook een verhuur bedrijf met instructeur zit?

Aangezien het ook de eerst keer is dat wij naar Portugal gaan: weten jullie dan ook leuke bestemmingen om naar toe te gaan op 1 a 1,5 uur vliegafstand vanaf het startveld?
 
Cascais ligt het meest in de buurt van sintra. Daar zitten verhuurbedrijven, maar weet geen namen en weet ook niet of ze pipers te huur hebben (Cessna 100% zeker). Het enige is dat vlak bij Lissabon zit en daar dus niet zomaar overal mag vliegen, maar door de VFR tunnel moet.
Leuke bestemmingen genoeg (als u een beetje in bent voor cultuur): Coimbra, Evora, Portimao (algarve). Allemaal een uurtje of iets meer vliegen.
Succes
 
Evora (LPEV) is leuk om je Hollandse broeders te zien, en Montargil airport (LPMO) om volledig tot rust te komen :D
Met een uurtje vliegen zijn Coimbra en Aveiro wel 't mooist.
 
Bedankt voor de replies Jen en First Solo!

We denken erover om naar Coimbra of Aveiro te gaan, nu eerst contact leggen met een geschikt verhuurbedrijf. De definitieve uitkomst zal ik later posten.
 
Terug
Bovenaan